چهارمحال و بختیاری

دورهمی های زمستانی «شب های بام ایران»

دورهمی های زمستانی «شب های بام ایران»

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،برنامه تلویزیونی «شب های بام ایران» در فصل زمستان به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت با تولید بخش های متنوعی از جمله نمایش های طنز مش نوروز و حضور در جمع دورهمی های هم استانی ها، مورد توجه و استقبال بینندگان بسیاری قرار گرفته است.

بازی هنرمندانه مهدی رزازی در نقش مش نوروز در کنار مجریان توانمند برنامه، وحید علیدادی و فخری قائدی، لحظه های شاد و مفرحی برای مخاطبانش به ارمغان می آورد.

حضور در نقاط مختلف استان و قرارگرفتن در بین اهالی خوب روستاها در دورهمی های شبانه و گپ و گفتی صمیمی در خصوص آداب و رسوم مردمان قدیم، بازی های محلی، غذاها و تنقلات اعیاد و مناسبت های خاص، از جمله موضوعاتی است که با اجرای دیدار محمودی با لهجه دلنشین بختیاری تقدیم بینندگان می شود.

آهنگ ها و ترانه های شاد، میان برنامه، ارائه پیامک های ارسالی مخاطبان، شعر و شاعری، موسیقی تصاویر زیبای زمستانی استان، حضور میهمانان در برنامه با توجه به موضوع روز، طاعت استاد به گزارشگری مهدی عالی و گپ و گفت همزمان با اساتید هنرمند و شاگردان، از دیگر قسمت های این برنامه تلویزیونی است.

تصویربرداران ایوب پشتوار، حسین گل محمدی، محمد قلی پور، صدابردار رضا میلانی، نویسنده فخری قائدی و تدوین گر برنامه سمیه محمدی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ تا ۲۲ روی آنتن می رود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا