سیاسی

تصمیم‌گیری مجلس درباره تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌

تصمیم‌گیری مجلس درباره تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌

«محمدصالح جوکار» در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در نشست قبلی کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و امروز بر اساس ۱۵ ماده ای که به این کمیسیون مرتبط است، پیشنهاداتی برای طرح در صحن علنی مطرح شود.

وی افزود: پیشنهادات ارائه شده در حوزه مسائل مربوط به شهرداری ها، مدیریت بحران، ثبت احوال و مسائل عمومی جامعه است که امیدواریم این موارد مورد حمایت نمایندگان در صحن قرار گیرد تا در برنامه هفتم توسعه شاهد خلاء‌های برنامه گذشته نباشیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: همچنین طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، اعم از دولت، نیروی انتظامی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: کلیات طرح یاد شده بررسی و مصوب شد و در ادامه جلسه به بررسی جزئیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها پرداختیم؛ بر این اساس ماده یک طرح مذکور درباره تعریف اصطلاحات مورد تایید اعضای کمیسوین قرار گرفت، مابقی مواد نیز در جلسه آینده بررسی می‌شود.

۲۷۲۱۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا