سلامت

بیش از ۶۵ درصد دانش‌آموزان بابلی هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

دکتر مصطفی جوانیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران افزود: شهرستان بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهر دانش آموزی مازندران ۳۹ هزار و ۳۵۲ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال دارد که تاکنون ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر از آنان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد : همچنین ۸۸ درصد دانش آموزان بابلی دستکم یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که شامل ۳۴ هزار و ۶۲۰ نفر می شود.

جوانیان گفت : این دانش آموزان همانند سایر شهروندان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار از پیش اعلام شده در شهرستان بابل واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی افزود : تاکنون در شهرستان بابل ۷۳۸ هزار و ۴۲۴ دز واکسن کرونا تزریق شده است که از این تعداد ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ نفر برابر با ۸۵ درصد جمعیت گروه هدف یک دز واکسن و ۳۳۳ هزار و ۲۷۲ نفر برابر با ۷۲ درصد جمعیت گروه هدف هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که در یک هفته گذشته به طور متوسط روزانه به یکهزار و ۲۰۰ نفر در بابل واکسن کرونا تزریق شد.

شهرستان بابل دارای ۵۴۰ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۴۶۰ هزار نفر با سن بالای ۱۲ سال گروه هدف دریافت واکسن کرونا محسوب می شوند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا