اقتصادی

تامین هزینه‌های درمان بیش از هزار کودک پروانه‌ای با امتیازهای اسنپ‌کلاب

تامین هزینه‌های درمان بیش از هزار کودک پروانه‌ای با امتیازهای اسنپ‌کلاب

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان و به مناسبت هفته‌ جهانی بیماران پروانه‌ای اعلام کرد: «کاربران اسنپ ۲۱۹ هزار و ۵۲۵ مرتبه در این طرح مشارکت کرده‌اند و اسنپ در مجموع مبلغ ۸۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای تامین هزینه‌های درمان و داروی هزار و ۳۲ کودک پروانه‌ای به خانه‌ی ای بی پرداخت کرده است.»

آشنایی با کودکان پروانه‌ای و خانه ای بی

در دنیا به کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» کودکان پروانه‌ای می‌گویند، چون پوست این بیماران مانند بال‌های لطیف و نازک پروانه به‌شدت شکننده است، با اندکی تماس دچار تاول می‌شود و با پیشروی زخم به تدریج بافت پوست از بین می‌رود. زخم‌های این کودکان بسیار دردناک است و در صورت محرومیت از مراقبت‌های ویژه‌ آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کند. در حال حاضر، درمان‌ این بیماری مقابله با پیشروی زخم‌ها است و این کار بیشتر از طریق آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها انجام می‌شود.

خانه‌ ای بی، یک موسسه‌ نیکوکاری مردم‌نهاد، غیرانتفاعی و داوطلبانه با مجوز فعالیت در سطح کشور است که بیماران پروانه‌ای را شناسایی و از آن‌ها حمایت می‌کند. این موسسه از ۱۳۹۶ فعالیت خود را برای حمایت از بیماران پوستی خاص به طور رسمی آغاز کرده است.

در حال حاضر بیش از هزار و صد بیمار پروانه‌ای تحت پوشش خانه‌ی ای بی هستند و هر ماه دارو، پانسمان، کمک‌هزینه‌های معیشتی، کمک‌هزینه‌های درمانی و بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند. همچنین با ارتباط نزدیک و مستمر با خانواده بیماران سایر خدمات روانشناسی و مددکاری نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

تامین هزینه‌های درمان کودکان پروانه‌ای با مشارکت کاربران اسنپ

به گزارش روابط عمومی اسنپ با اجرای این طرح نیکوکاری در اسنپ‌کلاب، کاربران فرصت داشتند که با امتیازهای خود و بدون پرداخت هیچ مبلغی در تامین هزینه‌های درمان و داروی این کودکان مشارکت داشته باشند. اسنپ نیز با پرداخت ۸۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توانست هزینه‌های دارو (شربت، پماد، گاز وازلینه و غیره) ۹۵۳ کودک، هزینه‌ دندانپزشکی ۲۴ کودک، هزینه‌ بستری ۴۲ کودک در بیمارستان و هزینه‌های اقامت برای رسیدگی به درمان ۱۳ کودک و خانواده‌شان را تامین کند.

اسنپ‌کلاب؛ بستری برای مشارکت کاربران در امر نیک

در سال‌های اخیر، اسنپ با اجرای طرح‌های نیکوکاری متنوع در اسنپ‌کلاب تلاش کرده است تا مشارکت کاربران در نیکوکاری را از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ تسهیل کند. کاربران می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با امتیازهای خود در پیشبرد کارهای نیک مشارکت داشته باشند. اسنپ به ازای امتیازهای کاربران مبلغ مشخصی را به حساب خیریه در راستای هدف طرح واریز می‌کند.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می‌کند با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه قدم بردارد. تاکنون چهارده طرح نیکوکاری با مشارکت کاربران اجرا شده است. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا