اخبار ورزشی

تجلیل از معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش/علی‌نژاد: رشادت برخی در دهه ۶۰ نبود ورزش بانوان به اینجا نمی رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

* سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته حضور داشتند. 

* محمدرضا داورزنی، غلامرضا نوروزی، محمد پولادگر، غلامرضا شعبانی‌ بهار، پوریا از روسای فدراسیون‌های حاضر در نشست امروز بودند. نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی هم در جلسه تجلیل امروز شرکت داشتند. 

* صالحی‌امیری در برنامه امروز، گفت: اصلی به نام‌ تبعیض وجود ندارد و سیاست کمیته و وزارت این است که به سمت برابری حرکت کنیم که این برابری عدالت است نه تساوی. امروزه باید اعزام بانوان به میادین بیشتر شود، ما نه به تحجر می‌اندیشیم نه ولنگاری. امروز نیاز به افزایش حضور بانوان وجود دارد چون مجامع جهانی ناعادلانه نگاه تبعیض آمیز را نسبت به زنان به تصویر کشیدند و ما با حضور خود آن را به نگاه عدالت محور تغییر می‌دهیم. زنان ما می‌توانند در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشند. 

* مهدی علی‌نژاد هم عنوان کرد: اگر رشادت‌ها و پشتکار برخی از بانوان ما در دهه ۶۰ نبود، ورزش بانوان به اینجا نمی‌رسید. خوب است وقتی افراد هستند مراسم بزرگداشت برگزار شود. فرهادی‌زاد، طاهریان و خیلی از بانوان ما که ورزش بانوان را بعد از انقلاب احیا کردند، نه فقط برای ورزش ایران بلکه برای ورزش جهان اسلام کار کردند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا