کرمانشاه

تداوم خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شرایط سختی که بر مردم در بحران شیوع کرونا در کشور گذشت، فرصت بسیار ارزشمندی را برای کمک به همنوعان و نیازمندان متاثر از شیوع ویروس کرونا فراهم کرد،به طوری که با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری جلوه‌ای از شکوه و همدلی مردم برای کمک به محرومان رقم خورد.

در این میان خدمات خامیاران رضوی استان در قالب خدمات درمانی و بیمارستانی، تهیه و توزیع مواد غذایی، لوازم التحریر و لوازم خانگی باهدف حمایت و دلجویی از خانواده‌های کم برخوردار با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به افراد نیازمند همچنان ادامه دارد.

خادمیاران رضوی این بار به منطقه شش کرمانشاه رفتند، عبدالحمید برآفتابی، مسؤول کانون مرکزی خدمت رضوی منطقه شش کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار برگزیده های ایران، گفت: در بخش درمان، این مرکز با همکاری کانون خدمت رضوی سلامت برای ۱۲۰ نفر از ساکنین منطقه قلعه کهنه ویزیت پزشک، تست فشار خون، قند خون، تزریقات و تحویل دارو به صورت رایگان انجام داده و مبلغ ۱۲ میلیون ریال نیز دارو برای بیماران خاص کم بضاعت تهیه و به آن‌ها تحویل داده است.

وی تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ بسته حمایتی، معیشتی کالا شامل: برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، نمک، ماسک و رب گوجه بین خانواده‌های کم برخوردار، همچنین، توزیع ۲ هزار عدد ماسک، ۷۵۰ کیلوگرم پیاز و ۱۵۰ کیلو گرم گوشت گوسفندی اهدایی در قالب صد بسته ۱.۵ کیلویی و تهیه و توزیع ۱۰۰ دست طعام رضوی به افراد نیازمند را از دیگر اقدامات حمایتی خادمیاران رضوی منطقه شش برشمرد.

برآفتابی افزود: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان، یکدستگاه ویلچیر به یک معلول نیازمند اهدا و یک‌دستگاه تلویزیون رنگی ۲۱ اینچ به همراه دستگاه دیجیتال نیز به خانواده‌ای دیگر هدیه شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش لوازم خانگی، ۴۰ تخته پتو و بالش و ۵۰ عدد تشک به نیازمندان اهدا شده، خاطرنشان کرد: به منظور کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت، بیش از ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهداء شده است.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا