اخبار ورزشی

بحران دیگر در انتظار استقلال؛ محمدی قراردادش را فسخ می‌کند؟

بحران دیگر در انتظار استقلال؛ محمدی قراردادش را فسخ می‌کند؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مهرداد محمدی که اولین خرید باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات بود، چند روزی به‌دلیل پاس‌نشدن چک پیش‌قسط قراردادش در تمرینات شرکت نمی‌کرد، اما پس از جلسه با علی خطیر سرپرست باشگاه استقلال قراردادی با این باشگاه امضا کرد. در قرارداد اولیه که محمدی با استقلال امضا کرده بود، این بند وجود داشت که در صورت پاس نشدن چک، بازیکن می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

محمدی به‌درخواست علی خطیر به باشگاه استقلال رفت و قرارداد جدیدی امضا کرد. کانال خبری استقلال نیز اعلام کرد محمدی با کاهش مبلغ تفاهم‌نامه، قرارداد جدیدی امضا کرد و باشگاه برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

محمدی رسماً استقلالی شد/ کاهش مبلغ قرارداد مهاجم جدید آبی‌ها + عکس

به‌نظر می‌رسید که مشکل استقلال و محمدی بر سر فسخ یکطرفه قرارداد حل شده باشد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد در قرارداد جدید، فارغ از اینکه چقدر از مبلغ قرارداد کاهش یافته است، باز هم بند فسخ وجود دارد، به‌طوری که اگر تا روزهای آینده پنج میلیارد به حساب محمدی واریز نشود، خرید جدید آبی‌ها می‌تواند قراردادش را فسخ کند. با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال و اعتصاب دوروزه تمرینات توسط بازیکنان، در صورتی که محمدی قراردادش را فسخ کند، مشکلات جواد نکونام و استقلال چندین برابر می‌شود.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا