سمنان

اجرای طرح مبارزه با سارقان در سمنان

اجرای طرح مبارزه با سارقان در سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،سرهنگ ” جلیل موقوفه ئی ” در گفت و گویی، با اعلام این خبر گفت : در اجرای تدابیر فرمانده کل کشور و مطالبات شهروندان مبنی بر مبارزه با پدیده سرقت، طرح برخورد با سارقان و مالخران در استان سمنان همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد .

وی افزود : این طرح با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی و عمومی و پیشگیری از تکرار و وقوع سرقت های دیگر با توجه به فرارسیدن پایانی سال، با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل یگان های انتظامی و عملیاتی استان اجرایی شد .

فرمانده انتظامی استان به مدت زمان ۱۰ روزه اجرای این طرح از ۲۵ بهمن ماه اشاره و افزود : ماموران انتظامی توانستند ۴۴ سارق و ۳ مالخر را طی عملیات های جداگانه ای دستگیر کنند.

سرهنگ موقوفه ئی به کشف ۷۸ فقره انواع سرقت شامل خودرو ، موتورسیکلت ، احشام ، اماکن خصوصی و … اشاره و اضافه کرد : در همین راستا یک باند ۴ نفره سارقان مسلح و اعضای باند سارقان به عنف ، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه به کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در مدت زمان اجرای طرح اشاره و با هشدار به سارقان و مخلان نظم و امنیت گفت: کسانی که بخواهند به هر طریقی امنیت روانی جامعه را برهم بزنند ، بدانند که مثل همیشه با واکنش برق آسای پلیس مواجه خواهند شد و از دست ماموران انتظامی جان سالم به در نخواهند برد.

فرمانده انتظامی استان با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، ضمن تاکید بر ادامه دار بودن طرح های مشابه، از شهروندان خواست : با اعلام هرگونه اخباری پیرامون فعالیت های مجرمانه از طریق تلفن ۱۱۰ ، خادمان خود در مجموعه انتظامی استان را در اجرای هرچه بهتر ماموریت ها یاری رسانند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا