اخبار ورزشی

گل‌محمدی: همه تیم‌های گروه‌مان مدعی هستند/ دست‌مان بسته‌تر از قبل شده است

گل‌محمدی: همه تیم‌های گروه‌مان مدعی هستند/ دست‌مان بسته‌تر از قبل شده است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، یحیی گل‌محمدی درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. همه تیم‌های حاضر در گروه مدعی و به دنبال حضور در مرحله بعدی هستند. با هر سه تیم سابقه بازی داریم و از این رو نسبت به سطح و کیفیت آنها آشنایی داشته و به طور قطع از امروز به طور کامل زیر نظر کادر ما خواهند بود.

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد

وی ادامه داد: الدحیل را خوب می‌شناسیم و در لیگ ستارگان قطر با آن حجم از سرمایه‌گذاری‌ها، قهرمان فصل گذشته شدند. با استقلال تاجیکستان هم بازی کرده‌ایم. آنها نشان دادند قدرت غلبه بر تیم‌های مطرح را دارند. النصر هم با ستاره‌هایی چون رونالدو و مانه و … که جذب کرده نیازی به تعریف و معرفی ندارد. در سخت‌ترین گروه منطقه غرب و به نوعی در گروه مرگ قرار داریم ولی باید توجه کرد یکی از دلایل اعطای عنوان گروه مرگ، حضور خود پرسپولیس است. رقبای ما همگی خوب و قابل احترام هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بازیکنان ما با غیرت، تلاش و توانایی خود نشان دادند قادر به تغییر معادلات به سود خود هستند.

برنامه بازی‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی پرسپولیس که سه قهرمانی لیگ را در چهارفصل اخیر با مردانش رقم زده است، خاطرنشان کرد: جدا از مشکلات معمول، برای این دوره به جهت تغییر قوانین دست‌مان بسته‌تر از قبل شد ولی ما از همان بازی نخست با همه تلاش خود برای موفقیت و پیروزی به میدان خواهیم رفت. تا آخرین نفس و آخرین دقیقه هر بازی برای دفاع از نام پرسپولیس و اعتبار فوتبال ایران می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره سرمایه‌گذاری‌های عجیب کشورهای عربی، به ویژه عربستان و تاثیر آن در رقابت‌ها، اظهار داشت: می‌دانیم که باشگاه‌های عربی چه نام‌های بزرگی را به آسیا آورده‌اند. این مسئله قطعاً به کیفیت فوتبال، جذابیت و بیشتر دیده‌شدن لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد. از سوی دیگر برای ما مسابقه با آن‌ها را چالش برانگیزتر می‌کند. امیدواریم با توجه به این شرایط، برای فراهم شدن حداقل‌ها، مسئولان حمایت بهتری از پرسپولیس و در کل از نمایندگان فوتبال ایران داشته باشند. بازیکنان فوتبال و جوانان ما توان زیادی دارند ولی باید از آنها حمایت کرد. هواداران پرسپولیس هم با حمایت همه جانبه خود کمک بزرگی خواهند بود و ما با تمام وجود برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا