فارس

نیاز اساسی فجر سپاسی به کسب امتیاز در هفته سوم لیگ برتر

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز،هفته  دوم رقابتهای فوتبال  لیگ برتر  کشور در حالی از روز یکشنبه دوم آبان کلید خورد که فجر سپاسی که پس از فراق ۸ ساله از سطح نخست فوتبال کشور به این رقابتها بازگشته  دوشنبه ۹ آبان  در کهن ورزشگاه حافظیه میزبان گل گهر سیرجان بود. شاگردان کلانتری که در هفته ابتدایی در مازندران با یک گل تن به شکست داده بودند به امید جبران مافات پا به این عرصه گذاردند. اما در دقیقه ۱+۹۰ بازی با ضربه سهمگین زکی پور که از قوس پشت محوطه جریمه و روی ارسال کرنر از جناح چپ نواخته شد قفس توری خود را باز شده دیدند. عاقبتی آشنا‌، نتیجه ای تکراری. سناریویی مشابه سناریوی واپسین نبرد. این بار اما در خانه، تلاش کادر فنی و بازیکنان فجر البته که در هر دو دیدار سپری شده ستودنی بوده است لیکن، پایانی تراژیک برای همه آنان و هواداران شیرازی داشته است.

محمد علیپور کارشناس، آنالیزور و مربی فوتبال فارس معتقد است ناهماهنگی میان بازیکنان خط دفاعی در هر دو مبارزه، عدم فرصت طلبی و استفاده صحیح از اندک موقعیت های خلق شده توسط مهاجمان و ضعف در هنگام ضربات ایستگاهی در هر ۲ گل دریافتی در ۲ دیدار خود مبرهن است. این کارشناس گفت:  به نظر می رسد  تیم  فجر در خطوط ۳ گانه نیاز به تقویت داشته باشد امری که البته باید با درایت مسئولین  پیش از آغاز مسابقات و در روزهای سابق صورت می پذیرفت.او ادامه داد: کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه نیز که به نوبه خود کم نظیر اما مسبوق به سابقه است. گرچه برای قضاوت در خصوص عملکرد کادر فنی و بازیکنان بسیار زود است اما به هر روی چه بخواهیم و چه نخواهیم پذیرش ۲ شکست متوالی در ۲ هفته نخست رقابت‌های لیگ تلخ و در عین حال زنگ خطر محسوب می شود. 

علیپور ادامه داد:کما اینکه هنوز در ابتدای این مسیر پر فراز و نشیب دراماتیک قرار داریم  ولی باید تا دیرتر از این نشده حمایت لازم از سوی همه مسئولین استانی و شهری صورت پذیرد وشیون و زاری بر این تلخکامی ها و انتقادات نیش دار از کلانتری و بازیکنان اغلب برنا و جویای توفیقش نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه نمک پاشیدن بر زخمی است که اگر مزمن شود عواقب ناخوشایندی برای همه فوتبال دوستان شیرازی خواهد داشت. 

وی بیان کرد:هنوز ۲۸ هفته داغ و پر هیجان دیگر باقی مانده و راه های سعادت و شادکامی مسدود نشده است و با همدلی و آرامش، رفع نواقص و البته ایجاد روحیه و فضایی با تفکر حضور در لیگ حرفه ای و نه لیگ یک میان همه ارکان تیم  می توان به خوشبختی لبخند زد و به روزهای آفتابی درود فرستاد. تیم فجر شهید سپاسی در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸ میهمان صنعت نفت آبادان است.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا