اخبار ورزشی

ایزدیار: برای طلا مسابقه می‌دهم/ کریمی: شانس یک مدال دیگر هم دارم

ایزدیار: برای طلا مسابقه می‌دهم/ کریمی: شانس یک مدال دیگر هم دارم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، شاهین ایزدیار پس از کسب مدال برنز ۲۰۰ مختلط تیمی اظهار داشت: بعد از دو نقره‌ای که دیروز کسب کردم، امروز موفق شدم در این ماده رکورد شخصی خودم را ارتقا دهم و به برنز برسم.

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو| رتبه دومی کاروان ایران در پایان روز نخست + جدول

ملی‌پوش پارشنای ایران افزود: در روز‌های آینده مسابقه دارم و امیدوارم در ماده اصلی یعنی ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا بگیرم.

پرافتخارترین شناگر پاراشنای کشورمان در پایان گفت: از مردم می‌خواهم برای ما انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم با کسب مدال‌های بیشتر آنها را خوشحال کنیم.

محمدحسین کریمی که در هر دو روز رقابت‌های شنا روی سکو رفت، امیدوار است که یک مدال دیگر هم در هانگژو به نام خود ثبت کند. کریمی بعد از کسب مدال برنز در ماده ۱۰۰ متر پروانه کلاس S12 اظهار داشت: این مدال را به تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم. به خصوص آقای شریفیان، سرمربی تیم ملی که در این یک سال و چند ماه اخیر، برای من خیلی وقت گذاشت. ضمن اینکه از مربی شخصی و همچنین مربی بدنسازم نیز تشکر ویژه دارم.

ملی‌پوش پارشنای ایران در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در پارالمپیک و مدال آوری در ۲۰۲۴ پاریس برنامه‌ای دارد، گفت: فعلا تمام تمرکزم روی بازی‌های آسیایی است. روز جمعه در یک ماده دیگر مسابقه دارم و امیدوارم که روی سکو بروم. بعد از بازی‌های پاراآسیایی برای حضور در پارالمپیک برنامه‌ریزی می‌کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا