اصفهان

«حاج قاسم» ظرفیت بسیج جهان اسلام را در دل منطقه فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سمیرم، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان(عج) در جمع عزاداران فاطمی در حسینه امام خمینی(ره) اظهار داشت: شیوه‌های جدید جنگ همانند جنگ نیابتی و حضور عناصر مزدوران کشورهای مختلف در دل منطقه، اقدامات و پشتیبانی کشورهای مختلف از گروهای داعش و سلفی را باید دید و در دل منطقه خنثی کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم کسی بود که که عمق راهبردی و نفوذ انقلاب اسلامی در دل منطقه را عمیق کرد و امکاناتی را فراهم کرد که به تاسی از دفاع مقدس رزمندگان و جوانان و آزادگان جبهه مقاومت را جذب کند و امروز در مقابل استکبار جهانی بایستند و فردی بود که ظرفیت بسیج جهان اسلام را در دل منطقه فراهم کرد.

فدا تصریح کرد: دومین ویژگی حاج قاسم سرباز بودن، ولایتمدار، مطیع بودن، ولایت‌باور و ولایت پذیر بودنش هست تا حدی که همه حیثیت دوام و قوام و استحکام و ادامه راه شهدا و حضرت امام را صرفا متکی به ولایت فقیه می‌دانستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری سرباز به تمام معنی مطیع به تمام معنی است که برخی اوقات شاهد هستیم برخی مسؤولان و مدیران درونی اعتقاد دارند ولی ولایت عملی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود بیان کرد: اگر ما امروز مشکلات و نارسایی داریم مربوط به نظام و اسلام و حکومت نیست و مربوط به این استکه به دستورات قرآنی اسلامی بی توجه بودیم یا به تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری بی‌توجه بودیم و کم توجهی کردیم.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا