مرکزی

حاشیه بازی آلومینیوم و پرسپولیس| کاشتن دوربین داخل دروازه پرسپولیس/حضور ۱۵۰ تماشاگر+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، در جریان نیمه اول مسابقه یکی از عکاسان دوربینی را درون دروازه پرسپولیس قرار داد که حامد لک به این حرکت معترض شد و از عکاس خواست که این دوربین را از داخل دروازه بردارد.

* در جریان این اتفاق یکی از عکاسان مشغول فیلمبرداری از بحث حامد لک با عکاس شد. 

* مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس این دوربین را از داخل دروازه برداشت و تحویل مسئول برگزاری مسابقه داد.
* حامد پاکدل در شروع نیمه دوم وارد ترکیب پرسپولیس شد و قبل از حضور در میدان از رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک رخصت گرفت.

*محمود قائد رحمتی بازیکن تیم آلومینیوم اراک در دقیقه ۵۰ به دلیل مصدومیت تعویض شد. او سپس با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد. 

* در حالی که بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود، در جایگاه ویژه ورزشگاه امام خمینی اراک حدود ۱۵۰ تماشاگر نشسته‌اند و تیم میزبان را تشویق می‌کنند! 

* گزارشگر تلویزیون اراک ضمن عذرخواهی از بینندگان تلویزیونی اعلام کرد دلیل پخش نامناسب تصاویر در نیمه اول به دلیل خرابی دوربین اصلی بوده است.

* نیما دورودی بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه ۵۵ از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد.

*سیامک نعمتی دردقیقه ۶۲ مرتکب خطا روی پوریا آریا کیا شد و داور به او کارت زرد نشان داد اما نعمتی به تصمیم داور معترض بود و می‌گفت که خطایی انجام نداده و فقط با برخورد به بازیکن الومینیوم به زمین افتادم.

* در جریان نیمه دوم مسابقه مسئول برگزاری مسابقه با عکاسان درگیر شد  و از آنها می‌خواست پشت تابلوی تبلیغاتی قرار بگیرند و کنار نقطه کرنر زمین حضور نداشته باشند.

 

 

مسابقه دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا