قم

خانه تکواندو قم میزبان انتخابی المپیاد استعدادهای برتر ایران

محمد جمشیدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این انتخابی ویژه دانش‌آموزان متوسطه رده‌‌ سنی نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال در گروه دختران برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در رده کمربند پوم یک به بالا باید جزو متولدین یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۲ تا دهم دی‌ماه سال ۱۳۸۵ باشند.

وی  با بیان اینکه رقابت‌ها در اوزان منهای ۴۲، ۴۴، ۴۶، ۴۹، ۵۲، ۵۵، ۵۹، ۶۳، ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته تکواندو بهمن‌ ماه امسال به میزبانی هیات تکواندو استان اصفهان برگزار شود.

رئیس هیات تکواندو استان قم با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی را در آذرماه برنامه‌ریزی شده و زمان ثبت‌نام و برگزاری آن متعاقباً اعلام می‌گردد، اضافه کرد: قم در رده‌های پایه این رشته المپیکی استعدادهای بسیار خوبی دارد و مصمم به اعزام یک تیم قوی هستیم تا از المپیاد ۱۴۰۰ مدال بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی استان قم و المپیاد کشور با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود و به همین منظور همراه داشتن روپایی سنسوردار در روز مسابقه توسط تمام تکواندوکاران شرکت کننده الزامی است، همچنین ثبت‌نام مسابقات انتخابی توسط مربی هر تکواندوکار از طریق بانک اطلاعات فدراسیون انجام می‌گیرد.

جمشیدی در ادامه با بیان اینکه در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور یک نفر شرکت‌کننده قرآنی نیز اعزام می‌شود، عنوان کرد: مربیان عزیز و با دانش قم با جان و دل برای رشد و اعتلای تکواندو تلاش می‌کنند و امیدوارم که بار دیگر در سطح کشور یک نتیجه خوب کسب کنیم، چون ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در تکواندو قم وجود دارد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا