اردبیل

خبر خوش شهردار برای ساکنان شهرک کوثر اردبیل؛ انتظار مالکان بلوک‌های ۹ و ۱۲ برای دریافت پروانه شهری به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمود صفری در نشست مشترک با اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن و سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل  از انجام توافق اولیه برای تحویل آماده‌سازی شهرک کوثر به شهرداری اردبیل
طبق توافقات اولیه خبر داد و اظهار کرد: مقرر شد تا کلیه اقدامات قانونی مربوط به تحویل آماده‌سازی شهرک کوثر به شهرداری اردبیل از سوی کارشناسان مجموعه شهرداری تا پایان دی‌ماه انجام گیرد.

وی با قدردانی از همراهی و تعامل خوب رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در به نتیجه رساندن این توافق، افزود: با تحویل آماده‌سازی شهرک کوثر به شهرداری اردبیل، مالکان بلوک‌های ۹ و ۱۲ این شهرک بعد از سال‌ها انتظار می‌توانند از بهمن‌ماه سال‌جاری امور مربوط به صدور پروانه ساخت را از مجموعه شهرداری پیگیر باشند.

بنیاد مسکن آماده همکاری در طرح‌های شهری و بازآفرینی شهری اردبیل

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران نیز در این نشست از آمادگی برای همکاری در طرح‌های مهم شهری و بازآفرینی شهری اردبیل خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن با یادآوری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عمرانی، اقتصادی و تخصصی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سوابق درخشان اجرایی این بنیاد، بیان کرد: همکاری در ساخت و طراحی پروژه‌های مهم عمران شهری نظیر تقاطع‌های غیرهمسطح، انبوه‌سازی واحد‌های مسکونی و همچنین بازآفرینی شهری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد مسکن کشور برای حضور موثر در استان اردبیل است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا