کرمان

خدمت به مردم از جلوه‌های رفتاری سردار شهید سلیمانی بود

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: ۱۲۴ هزار پیامبر داریم و حضرت عیسی(ع) پیامبری است که ولادت و تکلمش اعجاز و ادامه زندگی‌اش معجزه بود.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۵ دی‌ماه سالروز زلزله بم، تصریح کرد: از نزدیک شاهد بودم آن زمان مردم به‌واسطه سهل‌انگاری در ساخت و ساز آسیب‌های جانی و مالی دیدند.۳۰ درصد از جمعیت شهری جان‌ خود را از دست دادند و خانه‌هایشان ویران شد؛ بنابراین سعی کنید در امر ساخت و ساز درست و فنی عمل کنید.

عسکری به رزمایش پیامبر اعظم (ص) در مناطق جنوبی کشور اشاره و ابراز کرد: به‌دنبال صحبت‌هایی که علیه مراکز هسته‌ای ایران شکل گرفت، این رزمایش رویکرد تهاجمی به خود گرفت و ابراز قدرتی برای اسرائیل بود که اگر دست از پا خطا کند نابود خواهد شد، این طور نبود که نابخردانه اقدام کنند. نهایتا برای نشان دادن اقتدار نظامی بود.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به عربستان برای دسیسه علیه ایران، افزود: ولیعهد عربستان اذعان کرده که چند سال است نتوانستند بر یمن غالب شوند و باید فکر جنگ با ایران را از سر خارج کنند.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به یوم‌الله ۹ دی اشاره کرد و گفت: در این روز ملت ایران حماسه بزرگی را آفریدند و روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت در تاریخ ایران ثبت شد و روزی که ولایتمداری، دشمن‌شناسی، بصیرت و …مولفه‌هایی بود که نهم دی را به‌عنوان یوم‌الله در تاریخ به ثبت رساند.

وی در ادامه با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: یکی از جلوه‌های جمیل رفتاری، گفتاری و کرداری سردار، مسأله مردم و دفاع و خدمت به مردم بود و مردم هم در جریان شهادتش سنگ‌تمام گذاشتند و در تشییع پیکرش قیامت به پا کردند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا