کردستان

مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند 

مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند 

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، ماموستا ” ملا فایق رستمی” در دیدار فرمانده انتظامی کردستان با تبریک هفته فراجا و قدردانی از تلاش ها و اقدامات شبانه روزی پلیس در حفظ نظم و امنیت و حراست از مرزهای کشور، بیان داشت : ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوانی دارد که امروزه خوشبختانه این مهم در دست کسانی است که با شجاعت و ایثاربه مردم خدمت می کنند.

وی افزود: امنیت چیزی است که در قرآن به آن اشاره شده است، که از جایگاه ویژه ای برخوردار است، که در دستان توانمند پلیس است، که با خودگذشتگی به مردم خدمت می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ملاقات های مردمی فرمانده انتظامی کردستان اشاره کرد و گفت: از نزدیک شاهد ملاقات چهره به چهره سردار “آزادی ” با مردم کردستان هستیم که انصافا این فرمانده لایق با صبر و حوصله در کنار مردم است که جای شکر گزاری دارد و ما مدیون این زحمات هستیم.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی یک زمان در جبهه نبرد حق علیه باطل از کیان مملکت دفاع می کردند،تصریح کرد: امروز همه شاهد فعالیت های پلیس در عرصه های مختلف هستند که خوشبختانه هرروزه به مردم در کمال محبت و گذشت خدمت می کنند.

ماموستا رستمی در پایان به اقدامات پلیس استان اشاره کرد و گفت: پلیس در راه ایجاد امنیت، شهید تقدیم می کند و مردم کردستان به میهن خود وفادار هستند وشهدای زیادی در این راه تقدیم کرده اند و الان نیز قدردان ایثارگری پلیس هستند

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا