کهگیلویه و بویراحمد

دولت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را جدی بگیرد

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا«س» نشانه ستیز با جاهلیت و کفر و استکبار است.

امام جمعه دهدشت حضرت فاطمه را اولین شهیده سنگر امامت و ولایت خواند و تصریح کرد: شهادت ایشان در راه ولایت و برای ولایت است  ایستادگی کرد برای اینکه اسلام حقیقی ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر خط اصلی جهاد بانوی دو عالم گفت: به طور کلی تاریخ رهبران الهی به دو عصر کلان تنزیل و تأویل تقسیم می شود .با رحلت رسول مهربانی اصل تنزیل یعنی عصر تقابل و رویارویی اسلام با کفر به اصل تاویل یعنی تقابل و رویارویی با نفاق تحول یافت.

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: حضرت امیرالمومنین«ع» اولین مظلوم در عصر تأویل است چرا که زمانه ظهور سازمان یافته جبهه نفاق یا کفر تأویلی یا اسلام نما و اختلاط حق و باطل بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه  جاهلیت اول یعنی قومگرایی و دخترکشی، نسل کشی و تقدم اشرافیت را پیامبر«ص» از بین برد ولی بعد از رحلت ایشان جاهلیت ثانی بوجود آمد افزود: با شناخت عصر تأویل و نقش حضرت زهرا در این عصر ایشان رهبر واقعی جهاد با دشمن بود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به فرازی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در رابطه با فضای مجازی گفت: به فرموده رهبر انقلاب برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس و واهمه از رواج و تکثیر ان الگوی گران سنگ است.

وی اضافه کرد: در این دنیای امروز فضای مجازی زیر کلید مستکبران است  در همین فضای اینستاگرام هر کسی نامی از شهید سلیمانی ببرد سریع پیج او مسدود می‌شود نشانه این است که دشمن تسلط بر این فضا دارد.

 امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه سالهاست مطالبه رهبر انقلاب در خصوص شبکه ملی اطلاعات مورد توجه مسؤولان قرار نگرفته است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای سلب اراده دشمن و برای کوتاه کردن دست دشمن سالیان سال است شبکه ملی اطلاعات را مطرح کردند.

وی در ادامه گفت: امروز برای اینکه اراده از دشمن گرفته شود و برای خنثی سازی و کم اثر کردن نفوذ سایبری باید به توانایی خود متکی شد .

امام جمعه دهدشت راهکار را در  راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات دانست و افزود: پلتفروم‌های داخلی تقویت شوند و سواد رسانه‌ای در سطح افکار عمومی ارتقا پیدا کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه فضای مجازی روح دین را از بین می‌برد گفت: البته این عرایض بنده به منزله نفی فضای مجازی نیست اتفاقا در فضای مجازی می‌توان بهترین بهره رابرای انقلاب و اسلام برد بهترین جهاد را بهترین تبلیغ را انجام داد بنده از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بیشتر از حقیقی استفاده می‌کنم.

وی تأکید کرد: جوانان نخبه، تحصیل کرده کارآمد و موفق  در این کشور در حوزه آی تی فراوان داریم کار به این جوانان سپرده شود ببینند چطور دشمنر ا مأیوس می کنند .

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: وقتی موشک‌هایی با آن قدرت و سرعتو دقت می‌توانیم ایجاد کنیم آیا جوانان نمی‌توانند فضای مجازی را مدیریت کنند چرا می‌توانند. باید نسبت به آنها اهتمام داشت به آنها ایمان و اعتقاد داشته باشیم در این جنگ هم بر دشمن غالب خواهند آمد.

امام جمعه دهدشت همچنین گریزی به مذاکرات وین زد و گفت: دشمن در حوزه نظامی به این اعتقاد رسیده است که بازدارندگی کامل بوجود آمده است لذا همه توانش را بر مسئله اقتصاد و فرهنگ گذاشت.

وی در ادامه بیان داشت: هم مردم بدانند هم مذاکره کنندگان بدانند امریکا هیچ وقت در هیچ شرایطی با مذاکره و توافق تمام تحریم‌ها را علیه ایران لغو نخواهد کرد این خباثت امریکا وجود دارد مگر اینکه  ضرب شصت ملت را ببیند و قدرت ملت را متوجه شود.

امام جمعه دهدشت افزود: در فضایی که جامعه به این نتیجه رسیده که استقامت بهترین راه برای مقابله است امتیاز دادن به دشمن در هیچ شرایطی مسئله ای نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا