اخبار روز

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات «طوفان الاقصی»؛ دوشادوش هم تا پیروزی

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات «طوفان الاقصی»؛ دوشادوش هم تا پیروزی

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به عملیات نظامی نیروهای مقاومت ضد سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: ما بخشی از این جنگ هستیم و مبارزین ما در کنار برادران ما در حماس تا پیروزی کامل به مبارزه خود ادامه می‌دهند.

نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز با آغاز عملیات طوفان الاقصی در مناطق مختلف مرزی نوار غزه موفق به آزادسازی بخش‌هایی از این نواحی شده و تعداد قابل توجهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفته و تعداد دیگری را زخمی کرده یا به هلاکت رساندند؛ رادیو رژیم صهیونیستی از اسارت ۳۵ اسرائیلی در این عملیات خبر داده است. حملات موشکی نیروهای مقاومت نیز به شدیدترین وجه ضد اهداف صهیونیستی انجام شده و بالغ بر ۸ هزار موشک تاکنون به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جنبش خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که این درگیری قهرمانانه آغاز شکست رژیم صهیونیستی و اخراج از سرزمین‌های ما است و این درگیری‌ها از ذهن امت عربی پاک نخواهد شد.

این گردان‌ها با صدور بیانیه‌ای از اعلام آماده باش کامل در میان مبارزان خود خبر داد و تأکید کرد: ما به صورت میدانی در چندین محور در کنار برادران مبارز خود وارد عمل شده‌ایم.

انتقال اسرا و غنایم نظامیان رژیم اسرائیل به نوار غزه در عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت
عملیات «طوفان الاقصی»| ضربه سنگین به اسرائیل/ اعلام وضعیت جنگی در فلسطین اشغالی/ اسارت و تلفات گسترده نظامیان صهیونیست
حماس: طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست

این بیانیه می‌افزاید: ما در کنار برادران خود در گردان‌های القسام و تمامی نیروهای مقاومت ایستاده‌ایم و در کنار آنها وارد این معرکه شده‌ایم که تاریخ آن را ثبت خواهد کرد.

گردان‌های ابوعلی مصطفی در پایان این بیانیه از تمامی گروه‌های مقاومت در داخل و خارج از فلسطین اشغالی خواست تا مواضع خود را در حمایت از نیروهای مقاومت اعلام کنند.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام نیز در اظهاراتی نیروهای مقاومت و تمامی ملت فلسطین را خطاب قرار داده و تأکید کرد: ترس و وحشت و کابوس را در میان نظامیان اشغالگر که مانند ببری کاغذی هستند و طی سالهای متمادی به دنبال آقایی بر ما هستند، بکارید و در شرافت مربوط به تسلیم کردن دشمن سهیم باشید.

ابوعبیده تأکید کرد: اشغالگران ببر کاغذی هستند که در برابر مقاومت تسلیم می‌شوند. ما از تمامی ملت خود در کرانه باختری و قدس می‌خواهیم تا در تمامی محورها برای حمله به دشمن وارد عمل شوند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا