کهگیلویه و بویراحمد

‌حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد خانه دوم سرمایه‌گذاران/ ارائه نسخه کلی برای تمام شهرک‌های صنعتی

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید احسان عسکری در بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی سپیدار (شماره ۴) بر فراهم شدن زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: حوزه اقتصادی استانداری با تمام توان مسائل و مشکلات سد راه سر سرمایه‌گذاران را پیگیری می‌کند.از سایر دستگاه‌های مرتبط هم درخواست می‌کنیم تمام انرژی خود را بگذارند تا استان دچار تغییر و تحول شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سخن مدیرکل شهرک‌های صنعتی مبنی بر قفل بودن برخی جلسات و تصمیم‌گیری‌ها افزود: جلساتی که قفل است را در دفتر من برگزار کنید تا گره از مشکلات و موانع برداریم.

وی با اشاره به بازدید از تمام شهرک‌های صنعتی در  استان گفت: در بازدید از واحدهای مستقر در شهرک‌ها مشکلات واحدها را تک تک مشاهده می‌کنیم اما در پایان بازدید‌ها نسخه کلی برای تمام شهرک‌ها ارائه خواهیم کرد.

عسکری در بازدید از کارخانه فرآوری خرما خطاب به سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان گفت: گرفتاری تولید کنندگان گرفتاری‌ مسئولان است و شما را همکار در حل معضلات خود می‌دانیم.

این مسئول بیان کرد: اگر در مسیر رونق تولید مشکلی باشد با تمام توان سرمایه‌گذار را همراهی می‌کنیم. هر انرژی از قبل بوده در دوره جدید مضاعف خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی خاطر نشان کرد: دفتر حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خانه دوم سرمایه‌گذاران است و درب این خانه بر روی تمام سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این استان هستند باز است.

عسکری در پایان بر ایجاد اشتغال در منطقه سپیدار بویراحمد تاکید کرد و از تلاش‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران جدید در این منطقه خبر داد.

سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از فراهم بودن زیرساخت‌ها در تمام شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: شرایط برای سرمایه‌گذاری در تمام شهرک‌های صنعتی استان فراهم است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا