قم

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت

حسن فرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه استمرار برنامه‌های حرم مطهر بانوی کرامت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار کرد: مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی به مناسبت هفته وحدت در حرم مطهر از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه ۲۶مهرماه همزمان با شب آغاز هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم بانوی کرامت گفت: سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه ۲۷ مهرماه نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی توسط سیدمهدی میرداماد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله توکل سخنران مراسم چهارشنبه ۲۸ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود و جواد برزگر در این شب مداحی خواهد کرد.

قربانی با بیان اینکه مراسم بعد از نماز مغرب و عشا پنجشنبه ۲۹ مهرماه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود، گفت: جمعه شب هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری به سخنرانی خواهد پرداخت و باقری مداحی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

قربانی اظهار کرد: مراسم هفته وحدت همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی خواهد بود و این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس فاطمی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا