اصفهان

شهید سلیمانی شاگرد مکتب اسلام بود و خودش مکتب‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار محمد هاشم‌پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بعد از ظهر امروز در جمع وکلای بسیجی ضمن گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در دفاع از امیرالمؤمنین که همسرش است و کل جهان هستی به‌دلیل وجود این ۲ نفر خلق شده است، فدایی ولایت شد.

وی با اشاره به اینکه ایام دی ماه ایام خاصی است ادامه داد:‌ در دی ماه ۹ دی، شهادت حاج قاسم و حاج احمد کاظمی را داریم؛ در دی ماه ماه ۸۸ برخی بیان کردند چرا لفظ فتنه را به‌کار می‌برید، در صورتی که رهبر معظم انقلاب «فتنه» را فریاد زدند و در مقابل عده‌ای سکوت کردند؛ رهبر معظم انقلاب در ابتدا صبوری کردند و گفتند اعتراضات را بشنوید اما پشت پرده اعتراضات چیز دیگری بود.

هاشم‌پور با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به‌دست نیامده که به راحتی از دست برود توضیح داد: تمام دشمنان نظام و انقلاب و در رأس آنان آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل خبیث و کشورهای عربی و اروپایی که از خود اختیاری ندارند روبروی این نظام ایستاده‌اند تا آن را زمین بزنند و این مورد را یا با جنگ‌افزارها و یا با دشمنان داخلی رقم می‌زنند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) افزود: حاج قاسم خود را فدایی و ذوب در ولایت، شاگرد امام(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌دانست؛ امروزه برخی وقتی رهبر معظم انقلاب نظری دارند، آن‌ها صحبتی متفاوت از ایشان می‌کنند و عده‌ای نیز در این بین سکوت می‌کنند اما نیاز است برویم و وصیت‌نامه حاج قاسم را بخوانیم چرا که هیچ‌گاه آبروی حاج قاسم برای خودش مهم نبود؛ موضوعی که برای او مهم بود و بارها به آن اشاره کرد این بود که مراقب باشید رهبر معظم انقلاب تنها نمانند.

تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مانند نماز است

وی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید بازگو شود و اگر تکرار نشود آن را فراموش می‌کنیم، تصریح کرد: امروزه هزاران شبکه ماهواره‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت است؛ ام‌القرای مسلمین، ایران اسلامی است و تمام جهان اسلامی در حال تلاش برای زدن ایران اسلامی هستند؛ فضای مجازی و رسانه‌های قدرتمند در دست دست دشمن است و عده‌ای سخنان آنان را به راحتی قبول می‌کنند.

هاشم‌پور اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مدافعان حرم برای پول می‌روند در صورتی‌که اگر آن‌ها نرفته بودند امروز نمی‌توانستیم با آرامش زندگی کنیم و اجازه نداشتیم دم از اسلام و قرآن بزنیم و قرآنی که خودشان می‌خواستند را برایمان تفسیر می‌کردند.

حاج قاسم فدایی ولایت شد

وی با بیان اینکه حاج‌ قاسم عاشق و شاگرد امام(ره) بود گفت:همان‌طور که حضرت زهرا(س) فدایی ولایت شد، حاج قاسم نیز فدایی ولایت شد؛ حاج قاسم نه اهل جناح و جناح بازی بود و نه اهل سیاست؛ تنها شخصی که برای او مهم بود و خط سیرش را مشخص می‌کرد ولی فقیه بود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با بیان اینکه تمام دنیای استکبار جمع شدند تا سوریه را زمین بزنند اما نتوانستند اظهار کرد:ما ایمان، اعتقاد به خدا و اقتدار داریم؛ دشمنان بر داعشی‌ها اعتقادی کار کردند و اعتقادی با ما جنگیدند؛ آمریکا می‌‌داند چه کاری انجام می‌دهد و در این مسیر اتاق فکر دارد و اعتقادات و ایمان نیروهایمان باعث شد که دنیای استکبار به هم بریزد و این موضوع باعث شد ترامپ به‌صورت چراغ خاموش به فرودگاه بغداد بیاید.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ شهید تقدیم به نظام می‌کنیم گفت: نظام و انقلاب به راحتی به‌دست نیامده که به‌ راحتی از بین برود؛ آمریکا از حاج قاسم می‌ترسید، آن‌ها فکر می‌کنند با شهادت حاج قاسم اوضاع به نفعشان شد در صورتی‌که برایشان بدتر شد؛ امروزه همه حاج قاسم‌‌اند و مسیر و منش او را آموختند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با اشاره به اینکه حاج قاسم عاشق شهید کاظمی و خرازی بود عنوان کرد: او ماهانه به اصفهان می‌آمد و بدون خبر به اصفهان می‌آمد و حرف‌هایش را به آن‌ها می‌زد.

وی با اشاره به حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع و تدفین حاج قاسم توضیح داد: اگر خداوند بخواهد شخصی را بزرگ کند می‌تواند؛ حاج قاسم خودش را در برابر مردم کوچک کرد و در مقابل خدا او را بزرگ کرد؛ حاج قاسم از اول انقلاب با ایمان، متدین، باوقار بود؛‌حب مال و مسؤولیت نداشت و تنها چیزی که برای او مهم بود خدا و تکلیف بود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد: نیاز است قدر انقلاب، رهبر و شهدایمان را بدانیم؛ امروزه ایران اسلامی، سپاه و نیروهای مسلح مقتدر هستند و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ شاهد بودیم که با شخصی شوخی نداریم.

هاشم‌پور توضیح داد: مکتبی به نام مکتب اسلام داریم که حاج قاسم شاگرد آن بود و در ادامه خودش مکتب‌ساز شد؛ مکتب بالاتر از امت است و خودش یک ایدئولوژی است؛ تا مکتب حاج قاسم در این کشور حضور داشته باشد آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورها نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند و این یک واقعیت است.

وی تأکید کرد: دشمن قصد دارد امام حسین (ع) و ولایت فقیه را از مردم ما بگیرد و در این راستا تلاش می‌کند تمام کم‌کاری‌ها را به گردن ولی فقیه بیندازد زیرا ولایت فقیه ستون است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در پایان عنوان کرد: حاج قاسم مدافع ولایت بود؛ اگر می‌خواهیم آسیبی به کشورمان نرسد باید مدافع نظام، انقلاب و ولایت باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا