بین الملل

صهیونیست‌ها آوارگان را «عریان و چشم و دست بسته» بردند

صهیونیست‌ها آوارگان را «عریان و چشم و دست بسته» بردند

به نقل از الجزیره، سرپرست اورژانس بیمارستان شفا درباره اوضاع فاجعه بار این بیمارستان گفت: اوضاع در داخل بیمارستان فاجعه‌بار است و هر روز افراد بیشتری به شهادت می‌رسند. دشمن صهیونیست بسیاری از آوارگان را بازداشت کرده و آن‌ها را عریان و چشم و دست بسته به مکانی نامعلوم منتقل کرده است. اشغالگران اکثر ورودی‌های بیمارستان را منفجر کردند و ترکش‌های آن به حاضرین در بیمارستان اصابت کرده است.

وی افزود: کادر پزشکی و درمانی برای نجات جان مجروحان مبارزه می‌کنند. دشمن اشغالگر تنها رعب و وحشت و ویرانی بیشتر به بار آورده است. به خاطر تجزیه اجساد هنوز نتوانستیم آن‌ها را منتقل کنیم. دشمن صهیونیست بر خلاف ادعاهای مطرح شده، نه شیر و نه هیچ وسیله دیگری تحویل بیمارستان نداده است.

سرپریست اورژانس بیمارستان شفا گفت: خبری از درگیری در بیمارستان نیست، تنها اشغالگران هستند که به هر سمت شلیک می‌کنند. ۵ روز است محاصره هستیم و همه کسانی که اینجا هستند، غیرنظامی هستند. در داخل بیمارستان حتی یک فرد مسلح هم حضور ندارد. آب قطع است و یک قطره هم یافت نمی‌شود.

وی بیان کرد: اشغالگران قبل از بازداشت برخی افراد آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. اوضاع هر لحظه بدتر می‌شود و قبل از اینکه انبار دارو را منفجر کنند اوضاع به اندازه کافی حاد بود.

۳۱۰۳۱۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا