آذربایجان شرقی

ضرب الاجل فرماندار شبستر برای انتخاب شهردار

به گزارش برگزیده های ایران از شبستر، حسین عبداللهی  در جلسه‌ای با اعضای شورای شبستر ضمن طرح مشکلات و دغدغه‌های مردم شبستر، اظهار داشت: امور مدیریت شهر بلاتکلیف است، انتظار مردم از اعضای شورای شهر شبستر برای انتخاب شهردار و احترام به آرای مردم بالاست.  

وی افزود: تا زمانی که بلاتکلیفی و اختلاف نظر در شورا باشد، نباید انتظار همکاری مردم در مدیریت شهری را داشت.

فرماندار گفت: متاسفانه اقدامات و پروژه‌ها در شهرداری معطل مانده و مراجعات مردم به فرمانداری بیشتر شده است.

عبداللهی یادآور شد: مردم شبستر مردمی آگاه، دلسوز و خیر هستند و مسائل را کاملا متوجه می‌شوند که چه کسانی سیاسی‌کاری می‌کنند و چه کسانی دلسوز شهر هستند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری موضوع جذب سرمایه‌گذاری و درآمدزایی و … تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در امور شهری دلسرد شده‌اند و سازنده هتل انگیزه‌اش را برای سرمایه‌گذاری از دست داده است.

فرماندار شبستر با ابراز تاسف متذکر شد: در بین ۷۰ شهر استان، شهر شبستر و اهر بلاتکلیف مانده که این موضوع زیبنده شهر شبستر نیست. در صورت عدم انتخاب طی جلسه آینده شورا، تخلف اعضای شورای شهر محرز و بدون فوت وقت به هیات حل اختلاف استان ارجاع خواهد شد. 

فرماندار شهرستان شبستر ضمن توصیه به اعضای شورا برای پرهیز از حاشیه‌ها خاطرنشان کرد: احترام به قانون را سرلوحه امور قرار داده و تکلیف انتخاب شهردار را طی ۴۸ ساعت آینده مشخص کنید. 

عبداللهی یادآور شد: شایسته است ضمن احترام به آراء مردم، سریعا نسبت به انتخاب شهردار اقدام گردد. امیدواریم با انتخاب شهردار توسط شورا طی ۲ روز آینده، گامی اساسی برای پیشبرد مدیریت امور شهری برداشته شود و مردم بلاتکلیف نمانند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۶/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا