مرکزی

طرح «مدرسه سالم، آموزش حضوری»در اراک در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک فرزاد مخلص‌الائمه بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد:  طرح «مدرسه سالم، آموزش حضوری» با محوریت فرمانداری اراک با هماهنگی اداره آموزش و پرورش این شهرستان در دست اجرا است.

وی افزود: در این طرح که با هدف تحقق سالم‌سازی مدارس به منظور پذیرش دانش‌آموزان انجام می‌شود برخی از نهاد از جمله بنیاد برکت نیز مشارکت و همکاری دارند.

استاندار استان مرکزی همچنین تأکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز باید این طرح را با هماهنگی آموزش و پرورش پیگیری کنند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: فرماندار خنداب از جنس آموزش و پرورش انتخاب شده و باید مسائل آموزش و پرورش را با همین دیدگاه دنبال کند و رتبه نهضت نصیب را با کمک دیگر دستگاه‌ها در این شهرستان ارتقا دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی رضایتمندی آموزش و پرورش را در پی ندارد و امیدواریم کلاس‌های آموزشی به طور کامل به‌صورت حضوری برگزار شود چراکه آموزش حضوری قطعاً باکیفیت بالاتری همراه خواهد بود.

بهرام حسین‌آبادی اظهار کرد: آموزش مجازی در استان از وضعیت خوبی دارد اما در دو سال گذشته به مقوله پرورش به دلیل عدم حضور دانش آموزان و فضای حاکم به دلیل شیوع کرونا کمتر پرداخته شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا