Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عقب‌نشینی نتانیاهو/ اصلاحات قضایی به تعویق افتاد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

عقب‌نشینی نتانیاهو/ اصلاحات قضایی به تعویق افتاد

عقب‌نشینی نتانیاهو/ اصلاحات قضایی به تعویق افتاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم، بعد از برگزاری یک نشست توافق کردند که تغییرات موسوم به اصلاحات قضایی به تعویق بیفتد و این طرح در تابستان برای تصویب در کنست مطرح شود.

آنان همچنین توافق کردند که یک گارد ملی (صهیونیستی) وابسته به وزارت امنیت تاسیس شود.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که «تامیر باردو» رئیس پیشین موساد از نتانیاهو خواسته است که فورا استعفا دهد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که تاکنون تهدیدات خارجی و اختلافات داخلی به این گستردگی در سرزمین های اشغالی ندیده بودیم.

در پی اعتراضات به تصمیم های کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو»، موجی از اعتصابات، سرزمین های اشغالی فلسطین را فرا گرفت، به گونه ای که زندگی مردم از حالت عادی خارج شده است.

اعتراضات به تصمیم های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده تری به خود گرفت.

امروز موج گسترده ای از اعتصابات در میان دستگاه های خدمات رسان به صهیونیست ها، در سرزمین های اشغالی آغاز شد به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد.

از صبح امروز فرودگاه ها، بنادر، شرکت های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوسته اند.

با اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی «العال» و کارکنان فرودگاه، پروازهای خارجی فرودگاه «بن گورین» به طور کامل متوقف شد و ۷۳ هزار مسافر با احتمال لغو سفر روبرویند.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا