کرمانشاه

عملیات رعدآسای پلیس علیه قمه کش‌ها

سرهنگ «محمدرضا آمویی» در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خصوص این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان مبنی بر شرارت و قمه کشی توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت در پارک کوهستان کرمانشاه، به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل شخصی به آن ها مراجعه و عنوان کرد یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ با ۳ نفر سرنشین با قمه و شمشیر به عربده کشی و قدرتنمایی پرداخته و به چند دستگاه خودرو سواری نیز آسیب وارد کرده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران کلانتری با دریافت این اطلاعات به سرعت وارد عمل شده و پس از مدت کوتاهی گشتزنی موفق به شناسایی خودرو اراذل و اوباش شده و آن را متوقف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از توقیف خودرو ۲ تن از اشرار دستگیر و نفر سوم نیز پس از مدت کوتاهی فرار در حالی که قمه ای در دست داشت زمین گیر و تسلیم شد.

وی همچنین با اشاره به معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضائی،  از کشف ۳ تیغه شمشیر و قمه متعلق به این افراد خبر داد. 

سرهنگ آمویی در پایان از رخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: افرادی که برای قدرتنمایی اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت جامعه و ترس و وحشت برای شهروندان می کنند با قاطعانه ترین برخوردها روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا