سیستان و بلوچستان

رونمایی از سردیس سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، مراسم رونمایی از سردیس حاج‌قاسم سلیمانی امروز باحضور مسئولان استانی، مردم و همرزمان شهید در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد. 

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: این مراسم در قالب برنامه هنری کاروان «روایت حبیب» برگزار شده است. 

مصطفی سیاسر گفت: هنر نافذترین ابزار برای انتقال مفاهیم و پیام است و ما بر خودمان می‌بالیم که در بستر ناب‌ترین فرهنگ متولد شدیم که مفاهیم و معانی نابی برای انتقال به زبان هنر دارد.
 
رئیس حوزه‌هنری استان افزود: کاروان هنری روایت حبیب سعی دارد که ابعاد شخصیتی حاج قاسم که انسان تراز انقلاب است را به تصویر بکشد. 

وی ادامه داد: کاروان هنری روایت حبیب به دنبال اینست که این پیام‌ها را به‌واسطه هنر و با زبان تئاتر، موسیقی، سرود و سایر فرم‌های هنری انتقال دهد و مفاهیمی که با زندگی سردار پیوسته است را منتقل کند. 

سیاسر بیان کرد: این مراسم اولین برنامه از برنامه‌های کاروان روایت حبیب است و فردا نیز در پارک مهرشهر زاهدان مراسمی با برنامه‌های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی، نقالی و سرود برگزار خواهد شد. 
 
وی یادآور شد: نمایشگاه تجسمی عکس و پوستر چهارم دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد و ۸۰ عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد. 

رئیس حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چهارم دی‌ماه نیز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان نقش حاج قاسم در تامین امنیت و نیز رابطه ایشان با حاج قاسم میرحسینی روایت خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا