اجتماعی

انهدام باند خشن زورگیری در غرب تهران/ اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت

انهدام باند خشن زورگیری در غرب تهران/ اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در غرب تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۶ مرد تبعه خارجی پس از شناسایی طعمه‌های خود با قمه و چاقو در یک فرصت مناسب از شهروندان زورگیری کردند که اغلب‌ این اعمال مجرمانه با خشونت همراه بوده است. کارآگاهان در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه با روش‌های علمی موفق به ردیابی مخفیگاه آنها شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

زورگیری یک فرد سابقه‌دار از کودک ۹ ساله مریوانی/ متهم سریعا بازداشت شد

وی با اشاره به اینکه چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه موردنظر کشف شده است، گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۱۵۰ فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا