اجتماعی

جوانی که با قمه به ماشین پلیس حمله کرده بود “دستگیر” شد + فیلم

جوانی که با قمه به ماشین پلیس حمله کرده بود “دستگیر” شد + فیلم

– اخبار اجتماعی –

سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران اظهار کرد:  ساعت ۳ بعد از ظهر چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ یک مرد جوان با تی‌شرت سفید از مقابل یک قهوه‌خانه در خیابان شروع به حرکت کرد و در خیابان راه افتاد و در ادامه با قمه‌ای که در دست داشت به چند ماشین که پارک بودند ضربه زد.

وی افزود: سر و صدای این جوان باعث شد اهالی به خیابان آمده و وحشت‌زده این مرد قمه به دست را نگاه می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مرد جوان جلوی چشم اهالی محل وقتی به سر کوچه رسید و با یک خودرو پلیس روبرو شد که در خیابان پارک شده بود، جوان قمه به‌دست با قمه شروع به تخریب خودروی پلیس کرد.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران , پلیس پیشگیری ,

دستگیری ۵ بلاگر مجازی به اتهام شرارت و شمشیرکشی

گودرزی ادامه داد: مرد جوان بعد از این اقدامات شرارت‌بار از خیابان دور شد اما دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان  به سرعت این جوان را که از اهالی همان محل بود شناسایی و در کمتر از نیم ساعت به اتهام قدرت‌نمایی با چاقو دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مشخص شد که خودرو کلانتری به دلیل نقص فنی مقابل یک تعمیرگاه پارک بوده که این فرد با انگیزه نامعلوم به خودرو حمله کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه با دستور قضایی متهم بلافاصله برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم منتقل شد، گفت:  متهم در زمان بازسازی اعمال مجرمانه ارتکابی خود به ماموران پلیس گفت دقایقی قبل از ارتکاب به این عمل مقابل قهوه خانه در خودرو خود نشسته بودم و مشروبات الکلی مصرف کردم؛ برای همین در حالت طبیعی نبودم و متوجه نشدم که چه کار اشتباهی مرتکب شدم. هیچ چیز از آن دقایق به خاطر ندارم فقط این را می‌دانم که من با هیچ کس به ویژه با پلیس دشمنی نداشتم و تخریب خودروهای مردم و پلیس از روی عمد نبود. پشیمانم و طلب بخشش دارم.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.

وی گفت:  پرونده قضایی برای این متهم تشکیل و رسیدگی به اتهامات وارده در دستور کار قضایی قرار دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا