ایلام

کشف ۱۴۸ کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق در «هلیلان»

سردار دلاور القاصی‌مهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان هلیلان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی با عملیات‌های منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی پل سیمره حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیون را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این کامیون‌ها تعداد ۳۰۰ کیسه پنچاه کیلویی کود شیمیایی و ۱۲۵ کیسه آرد قنادی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان هلیلان در ادامه این طرح و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو سواری پراید را متوقف و در برسی از آن مقدار ۱۴۸ کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی کشف یک قبضه سلاح جنگی، ۳ تیغه خشاب، ۸۶ عدد فشنگ جنگی و یک عدد افشانه فاقد مجوز بوده است.

سردار القاصی‌مهر با اشاره به اینکه ارزش کلاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: در رابطه با این ماموریت‌های موفق پلیسی ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا