ایلام

فساد ستیزی دغدغه مجمع مطالبه گران ایلامی است

مهدی اکبرفرد دبیر مجمع مطالبه گران استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مجمع مطالبه گران به عنوان پشتوانه فکری_ حمایتی توسط قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله برقرار شد. 

وی با بیان اینکه سیستم این مجمع نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر حکومت است افزود: این مجمع کاملا مردمی است و از جایی بودجه نمی‌گیرد؛ قرارگاه بقیه‌الله صرفاً به عنوان یک نهاد همراه این مجموعه است. 

دبیر مجمع مطالبه گران ایلام گفت: هدف اصلی این مجمع این است که مطالبه گری در همه ابعاد گسترش و بسط داده شود و در اصل به عنوان فسادستیزی عمل می‌کند؛ به این صورت که اگر در جایی فسادی دیده شد بتوان با آن مقابله کرد تا به نتیجه رسید. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که اعضای این مجموعه چگونه انتخاب می‌شوند اضافه کرد: مطالبه‌گرهایی که از قبل شناسایی شده‌اند یا افراد عدالتخواهی که چهره هستند با آنها تماس گرفته می‌شود و آنها چند نفر را معرفی می‌کنند و این گونه یک شبکه ایجاد می‌شود و این مجمع با رای اکثریت یک نفر را به عنوان دبیر انتخاب می‌کنند. 

دبیر مجمع مطالبه گری استان افزود: پس از آموزش‌های لازم مطالبه گری از نوعی که مد نظر رهبری است بسط داده خواهد شد تا قانون دان قانون شکن نتواند از هیجانات جوانان سوء استفاده کند. 

وی در پایان اضافه کرد: انتظار از مسوولین این است که در جلسات مجمع مطالبه گران شرکت کنند و به این مجمع قانونی به چشم برطرف کننده فشارهای ناحق و یا گروه‌های فشار در راستای احقاق حقوق مردم به این مجمع نگاه کنند. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا