کرمانشاه

لحظه شماری برای ورود شهدای گمنام به کرمانشاه؛ جزئیات مراسم

سردار ناصر باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در تشریح برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در کرمانشاه، اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه پیکر سه شهید گمنام که در عملیات بدر به شهادت رسیده‌اند وارد فرودگاه کرمانشاه خواهد شد که پس از استقبال، پیکر این شهدای گرانقدر به اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتقل می‌شود.

وی افزود: سپس ساعت ۲۰ همان شب (چهارشنبه) مراسم وداع با شهدا با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان در مسجدالنبی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۱۶ دی ماه نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک این شهدای گمنام از چهار‌راه مدرس به سمت مسجد جامع تشییع و مراسم سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی اظهار داشت: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نیز تجمع در میدان غدیر و تشییع پیکر یکی از این شهدا به سمت محوطه شهرداری انجام و خاکسپاری شهید در همین مکان صورت می‌گیرد.

باباخانی افزود: همچنین در روز شنبه ۱۸ دی‌ماه یکی از شهدای گرانقدر در محوطه صداوسیمای مرکز کرمانشاه و در روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه نیز پیکر سومین شهید گمنام در تیپ ۲۸۱ ارتش در منطقه بیستون به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا