قم

مشارکت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در تولید محتوای معرفتی برای دانش‌آموزان

به گزارش برگزیده های ایران از قم، حسین تاریخی در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم به‌عنوان یکی از مراکز آموزشی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از امضای این تفاهم‌نامه در راستای تأمین و تولید محتواهای اختصاصی تربیتی در حوزه نوجوان و دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: امیدواریم متناسب باتربیت دانش‌آموز طراز  انقلاب اسلامی که برخوردار از نظام فکری منسجم باشد بتوانیم کار تولید محتوای اختصاصی را به پشتوانه مبانی دینی و اعتقادی که برگرفته از تربیت تفکر انقلابی است انجام دهیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور  بابیان اینکه دانشگاه باقرالعلوم (ع) هم خوش‌نام است و هم در زمینه‌های علمی کار  تخصصی انجام داده است، گفت: امیدواریم این اتفاق مبارک بتواند تربیت دانش‌آموزان در سراسر کشور را به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی از نظر مخاطب دانش‌آموزان نخبه مقطع متوسطه است، افزود: از نظر محتوایی نیز آن چیزی که در حال حاضر تلاش کردیم در امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه باقرالعلوم(ع) اتفاق افتد، تولید محتوا در حوزه مسائل معرفتی و اندیشه‌ای است.

تاریخی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از نظر موضوعی نیز از ظرفیت‌های میزهای مشترک موجود در دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه حجاب و معارف بهره برده و بیش‌ازپیش نیز این همکاری‌ها تقویت می‌شود تا با یک هم‌افزایی و دسترسی خوبی که اتحادیه به دانش‌آموزان دارد بتوانیم امور را پیش برده و به اهداف از پیش تعیین‌شده دست‌یابیم.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا