اصفهان

ملتی که شهادت دارد، دچار اسارت نمی‌شود/ وجود «مملو از خداباوری بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بوئین میاندشت، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ظهر امروز در سیزدهمین یادواره شهدای شهرستان بویین میاندشت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای نماز جمعه شهر بوئین‌میاندشت، اظهار کرد: هیچ فضیلتی بالاتر از حضور در مراسم و یادواره شهدا نیست و امروز مردم این منطقه با حضور با شکوه در این یادواره اثبات پیروی از ارزش‌ها و آرمان‌ها و ولایت فقیه را ثابت کردند.

وی گفت: شهدای بصیرت، مظلومانه به خاطر بی‌بصیرتی برخی خواص در راستای دفاع از آرمان‌های امام و پیروی از ولایت جان دادند، خواص بی بصیرت هزینه سنگینی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کردند و البته ما نیز آگاه شدیم که در هر عصری نباید از خواص غافل شویم چون افرادی که دچار انحراف از دین شوند هزینه‌های سنگینی بر نظام وارد می‌کنند.

شرفی با اشاره به تأکیدات پیامبر گرامی اسلام (ص) در یاری کردن مسلمانان از چنگال ظلم و ستم، گفت: امروز شهدا و جانبازان و رزمندگان خردسند و سرافراز باشند که در عصر خود با شتافتن به کمک مظلومان عالم در روز قیامت در مقابل پیامبر (ص) حرفی برای گفتن داریم که بگویند انسان‌های آزادی خواه دنیا به دنبال امنیت جان و مال  بودند و ما همان امتی هستیم که اطاعت امر کردیم لذا هیچ واژه‌ای مقدس از تر شهید نیست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  افزود: افتخاری بالاتر از این نیست که با خدا معامله کنیم و شهدا بدون تردید و آگاهانه مسیر را انتخاب و با خدا معامله کردند بر خلاف برخی انسان‌های ناآگاه و کوته فکر نبودند؛ امروز مادران شهدا با بدرقه فرزندان خود به جبهه برای جهاد در راه خدا در این معامله الهی شریک و بهترین پاداش را نصیب می‌شوند.

وی گفت: شهید به اذن خدا وارد بهشت می‌شوند و حتی شفاعت می‌کند که در کتاب تورات و انجیل و قرآن نیز به وعده الهی در شفاعت شهدا برای انسان‌ها اشاره شده است.

شرفی افزود: اگر امروز به پاس قدرشناسی از شهدا و حاج قاسم سلیمانی مراسم برگزار می‌شود چون به واسطه عمل صالح محبوب دل‌ها و خلیفت الله روی زمین شد، حاج قاسم سلیمانی نترس بود چون خداباوری وجودش را گرفته بود که می‌توانست به فریاد آزادی خواهان جهان برسد و امنیت را در  سخت ترین شرایط به ارمغان می‌آورد و این که شهدا موجب امنیت کشور هستند این استدلال قرآنی دارد ملتی که شهادت دارد، اسارات ندارد.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به روح بلند امام درود،  و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری داریم چرا که امید مستضعفان جهان است، یک تنه در مقابل کفار عالم ایستاده و هیچ گاه از موضع خود با وجود این که خناس مشکلات زیادی را به وجود می‌آوردند کوتاه نیامده است.

وی افزود: از عقیده خود دفاع کرده و شرمنده و خجل زده نیستیم  چون در عالم طبیعت معمولا دفاع موجب استمرار و بقای شرافت انسانی  و این خاصیت دفاع است، از بین تمام دفاع‌ها مقدس‌ترین و شریف‌ترین دفاع، دفاع مقدسی است که برای حفظ ارزش‌ها و ولایت و دین و ائمه اطهار(ع) باشد.

شرفی با تأکید بر حمایت از ولایت فقیه و تنها نماندن ولی امر مسلیمن، گفت: ملت ایران با همه وجود مرهون تلاش و مجاهدت ایثارگران و شهدا هستند و در تمام عرصه‌ها با لبیک گفتن به ندای رهبری نظام را بیمه می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا