سلامت

همه‌گیری کرونا دشواری شغل پرستاری را ثابت کرد

به گزارش خبرنگار برگزیده های ایران، حجت الاسلام محمود ترابی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: پرستاری در کنار معلمی از مشاغل دارای جایگاه نزد خداوند است که باید قدردان این مکانت و سرمایه اجتماعی باشیم.

وی با قدردانی از زحمات کادر پرستاری و درمانی در مراقبت و درمان مبتلایان به کرونا، افزود: ماندن در صحنه و خدمت به بیماران با وجود سختی حرفه پرستاری و پایین بودن حقوق و مزایای سبب شد تا به جایگاه اجتماعی پرستاران اضافه شود.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای مدافع سلامت، اضافه کرد: اگرچه پرستاران در سنگر گمنامی مشغول خدمت به مردم هستند اما مهربانی و عطوفت آنان روح بیماران را جلا داده و مقاومت آنها را در تحمل بیماری بالا می‌برد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاران به خصوص پس از شیوع کرونا گفت: در این مدت تمام بخش‌های حوزه سلامت و درمان به خصوص پرستاران با وجود مشکلات و کمبودها با تلاش شبانه روزی خود در حال کشیدن بار سنگین سلامت جامعه بودند که اقدامی شایسته تحسین است.

در پایان این مراسم و با حضور مسوولان شهرستانی از پرستار نمونه بیمارستان شهید مطهری این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارای هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی با مجموع تقریبی هزار و ۵۰۰ پرستار است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا