سیاسی

معاون عملیات سپاه: سنتکام اداره امور اسرائیل را به‌عهده گرفته است

معاون عملیات سپاه: سنتکام اداره امور اسرائیل را به‌عهده گرفته است

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و مدیران سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آنچه در عملیات طوفان الاقصی رخ داد در طول تاریخ ۷۵ساله اشغالگری رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است، اظهار داشت: طوفان الاقصی یک عملیات مینیاتوری و کوچک‌‌شده از عملیات مقاومت اسلامی برای ازاله صهیونیست‌ها بود و نشان داد که تا چه‌حد موفقیت‌آمیز است.

موشک‌های ضدزره حماس در انتظار مرکاوا/ چالش بزرگ اسرائیل برای حمله زمینی به غزه|گزارش برگزیده های ایران

 

سردار نیلفروشان افزود: عملیات طوفان الاقصی به‌قدری باعظمت بود که در لحظات اولیه، نقطه ثقل و تعادل صهیونیست‌ها را بر هم زد؛ تا حدی که آمریکایی‌ها مجبور شدند به‌سرعت وارد منطقه و سرزمین‌های اشغالی شوند.

معاون عملیات سپاه با اشاره به سردرگمی و استیصال صهیونیست‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی گفت: در شرایطی که صهیونیست‌ها در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی بودند، فرماندهی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) اداره امور این رژیم غاصب را در دست گرفت.

سردار نیلفروشان در پایان خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی بیش از پیش نشان داد که برآورد‌های سقوط رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی از آنچه تصور می‌شد، زودتر محقق می‌شود.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا