اصفهان

میزبانی دهاقانی‌ها از کاروان شهدای گمنام/ هنوز بوی معطر جبهه‌ها به مشام مردم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان، بیش از ۳۳ سال است که از آخرین روزهای سال‌های ایثار و حماسه می‌گذرد و همچنان بوی معطر جبهه‌ها به مشام مردم این کشور می‌رسد.

و چه حکمتی است در رفتن آن روزهای سربازان خمینی و آمدن این روزهای کبوتران آسمان گمنامی که بر روی دستان غیرتمند مردم هر کوی و برزن در هر شهر و روستا تا خانه ابدی استقبال می‌شوند.

امروز مردم ولایتمدار دهاقان اعم از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله‌های بی‌نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شدند و اکنون عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود برگشتند.

در این میان  چه زیبا بود نجوای مادر شهیدی که از دردانه خود سخن می‌گفت و با امید بازگشت او روزها و ماه‌ها را می‌گذراند.

امروز فرزندان حضرت روح‌الله عاشقانه با استقبال مردم فهیم و بااصالت دهاقان تشییع شدند و دهاقانی‌ها بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در بین کوچک و بزرگ و خرد و کلان این مردم زنده است و خواهد ماند.

مردم عزیز این دیار همیشه ثابت کرده‌اند که در پیروی از آموزه‌های شهدا در صحنه حضور دارند و حال این مسؤولان و مدیران هستند که باید با خدمت صادقانه اثبات کنند که حرف و عمل آن‌ها یکی است و در این راه ثابت قدم هستند.

حضور گسترده و پرشور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در مراسم‌های اینچنین اثبات کرده است که بر خلاف تصورات باطل غرب نسل سوم و چهارم انقلاب همچنان دلباخته فرهنگ و مرام حضرت روح‌الله(ره) است و در این نبرد همچنان ما دست برتر را داریم.

سابقه دهاقان در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده است که مردم این دیار همچنان در دفاع از آرمان‌های شهدا یک‌دل و ثابت قدم هستند.

حضور گسترده دهاقانی‌ها در تشییع پیکر مطهر و نورانی شهدای سرافراز و فرزندان مادر پهلوشکسته ثابت کرد که مردم این دیار همچنان عاشقانه عزمی جزم در راه پرافتخاری که در پیش گرفته‌اند، دارند.

ناگفته نماند که این شور و منش اخلاقی در دیگر شهرهای استان نیز وجود دارد که استقبال از شهدا در آن مناطق مؤید این مطلب است.

اما باید توجه داشت که دفاع از آرمان‌های شهدا فقط نباید به حرف بلکه باید در عمل باشد؛ اینکه مردم همیشه یک گام جلوتر از مسؤولان هستند شکی در آن نیست و حال این مسؤولان هستند که باید با عمل و خدمت صادقانه به مردم ثابت کنند که در خدمت شهدا و آرمان‌های شهدا هستند.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در حال حاضر خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز است که سعادت و سرافرازی هر فردی را در جامعه میسر می‌کند. 

به گزارش برگزیده های ایران ، عصر دیروز مردم روستای قمیشلو از توابع بخش مرکزی دهاقان نیز علی‌رغم برودت هوا و بارش برف میزبانی بسیار خوبی از مسافران بهشت داشتند، مردم پوده، قهه، قمبوان، دهاقان و گلشن میزبان کاروان بهشت بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا