فرهنگ و هنر

کدام فیلم‌ها در بلیت‌فروشی جشنواره فجر پرطرفدارند؟

کدام فیلم‌ها در بلیت‌فروشی جشنواره فجر پرطرفدارند؟

در فاصله سه روز تا شروع رسمی جشنواره فیلم فجر و با انتشار جدول نمایش سینماهای مردمی، بلیت فروشی آنلاین این رویداد از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه) آغاز شده است.

این بلیت فروشی در حالی آغاز شده که علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فقط آثار سه بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و پویانمایی را می‌توانند خریداری کنند و با وجود آنکه برخلاف برخی دوره‌ها بلیت‌ها به صورت تکی فروخته می‌شوند، از آثار بخش مستند، کوتاه و نیز بین‌الملل خبری نیست.

البته فیلم‌های مستند و کوتاه در سینمای رسانه هم معمولا مهجور هستند و درباره نمایش آن‌ها همیشه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بخصوص آنکه بیشتر آثار راه یافته در این دو بخش پیش‌تر در جشنواره‌های حقیقت و کوتاه تهران رونمایی شده‌اند، اما فیلم‌های بخش بین‌الملل شرایط دیگری دارند و دوره‌هایی در جشنواره فجر بوده که آثار این بخش مخاطبان جدی داشته است، در حالی که امسال حتی فیلم‌های بخش بین‌الملل هنوز اعلام نشده‌اند.

با این حال در شیوه تک فروشی بلیت‌ فیلم‌ها، در یک بررسی اولیه از سایت‌های فروش مشخص است که چند فیلم از چهره‌های پرطرفدار سینمایی در ساعت ابتدایی به سرعت با تکمیل ظرفیت و فروش کامل بلیت مواجه شده‌اند و ما فعلا اسامی آنها را تا زمان پایان پیش فروش نمی‌آوریم تا به روال عادی و بدون تبلیغ این روند انجام شود.

در این دوره از جشنواره فیلم فجر سینما استقلال، پردیس سینمایی ایران مال، پردیس سینمایی تماشا، سینما شکوفه، پردیس سینمایی زندگی، پردیس سینمایی رزمال، سینما جوان، پردیس سینمایی راگا، پردیس سینمایی شهرک، پردیس سینمایی صبا مال، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کوثر، پردیس سینمایی کیان، پردیس سینمایی کورش، سینما اطلس مال، پردیس سینمایی گالریا، سینما تیراژه ۲، پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی لوتوس مال، موزه سینما، پردیس سینمایی مهر شاهد، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی هدیش، پردیس سینمایی هروی سنتر، پردیس سینمایی شمیران، سینما پرند مال، سینما فجر اسلام‌شهر، سینما نسیم شهر، سینما هنر پیشوا، فرهنگسرای ارسباران، پردیس سینمایی پرده طلایی و پردیس تازه تاسیس زیما میزبان مردم خواهند بود.

در سینماهای راگا، شکوفه، تماشا، کیان، کوثر، هنر پیشوا، نسیم ‌شهر، فجر اسلام‌ شهر، مرداس و پرند مبلغ ۵۰ هزار تومان و سایر سینماهای مردمی مبلغ ۶۰ هزار تومان برای خرید بلیت در نظر گرفته شده است که از طریق سایت‌های فروش بلیت آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، از در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. ‌همچنین مخاطبان می‌توانند مشروط به وجود ظرفیت باقیمانده از فیلم مورد نظر، بلیت خود را از گیشه سینما تهیه کنند.

۲۲۰۵۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا