Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نوباوه: تا کمتر از دو سال آینده نتایج مثبت قانون حمایت از خانواده را خواهیم دید - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

نوباوه: تا کمتر از دو سال آینده نتایج مثبت قانون حمایت از خانواده را خواهیم دید

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به تایید طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط شورای نگهبان گفت: این قانون یکی از مهم‌ترین مصوبات مجلس شورای اسلامی بود که افتخار بسیار بزرگی برای جامعه ایران به حساب می‌آید؛ چراکه یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان انقلاب با انقلاب اسلامی کاهش جمعیت و رو به سوی ضعف و پیری رفتن جمعیت کشور است.

وی افزود: دشمن در این حربه در صدد است تا با اشاعه فساد و تغییر سبک زندگی در تلاش بود تا جامعه ایران را از درون مضمحل کند و برای این کار هیچ روشی بهتر از این نیست که خود جامعه به لحاظ فکری و اعتقادی به جایی برسد که فرزندآوری برای رشد و پیشرفت مضر است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ازدواج سفید و موارد دیگری که در جامعه غرب رواج دارد و نسل آنها را با خطر انقراض روبرو کرده، باعث شده تا این کشورها بسیار مهاجرپذیر باشند و امتیازات زیادی را به مهاجران بدهند.

نوباوه خاطرنشان کرد: جامعه ما یک جامعه سنتی اخلاق‌مدار است، ما ۷ تا ۸ سال فرصت داریم تا جمعیت کشور را به حدود ۲.۱ که نرخ جانشینی است برسانیم و از خطر رهایی پیدا کنیم و ما با رشد سه فرزند می‌توان به یک رشد منطقی در حوزه جمعیت دست پیدا کنیم.

وی افزود: قانون حمایت از خانواده امتیازات زیادی را برای فرزندآوری در نظر گرفت، نه فقط امتیازات مادی و اقتصادی، بلکه امتیازات موقعیتی برای زنان جامعه و مشاغل مختلف که بعضا مضر و مخل بچه‌دار شدن بود و مادرانی که در این مشاغل بودند با محدودیت مواجه بودند در نظر گرفته شد. حدود سه میلیون جمعیت کشور ما درگیر مسأله ناباروری هستند و در قانون حمایت از خانواده حمایت‌های جدی از این قشر صورت گرفته و هزینه‌های مربوط به زوج‌های نابارور در این قانون تقبل شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجلس یازدهم تصویب این قانون است که نویددهنده خوبی برای جامعه است و یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب که نسبت به آن حساسیت نشان می‌دهند با تصویب این قانون محقق شد.

نوباوه با بیان اینکه دولت قول داده تا قانون حمایت از خانواده را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم تا کمتر از یکی دو سال آینده نتایج مثبت این اقدام را در جامعه خواهیم دید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا