مرکزی

نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران اداری و جمعی از کارکنان اداری دادگستری با اشاره به اینکه نیروهای انسانی مخلص، خدوم و کارآمد دستگاه قضا مهمترین سرمایه این مجموعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: اعتقاد دارم که حفظ و ارتقاء سلامت منابع انسانی بی‌تردید می‌تواند قوه قضاییه را در نیل به اهداف متعالی خود که همان اجرای عدالت واقعی و رضایتمندی مردم است رهنمون سازد.

وی افزود: تکریم ارباب‌رجوع همواره باید مد نظر قضات و کارکنان دادگستری باشد چراکه فردی که به محاکم و دادسراها مراجعه می‌کند در واقع دادگستری را آخرین ملجأ و مأمن خود می‌داند و احترام به او و گره‌گشایی از مشکلات وی علاوه بر رضایتمندی حداکثری، اعتماد مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می‌دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: دغدغه معیشتی همکاران همیشه نگرانی اصلی بنده بوده و شخصاً برای به نتیجه رسیدن بحث افزایش حقوق از طریق تصویب طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در مجلس و ارتقاء نرخ بهره‌وری همکاران از هیچ‌گونه مکاتبه و مذاکره با نمایندگان مجلس و مسئولین قوه دریغ نکرده و تا حصول امر این کار را پیگیری خواهم کرد. البته در صدر ریاست قوه قضائیه بسیار دغدغه‌مند است و در این زمینه دستورات مؤکد صادر کرده است.

در این دیدار ۳ ساعته برخی از مدیران و کارکنان اداری به بیان نقطه نظرات، مسائل و راهکارهای افزایش کیفیت وضعیت کاری و رفاهی پرداختند و چالش‌ها و مشکلات اداری و مالی خود را در حضور رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی مطرح کردند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا