البرز

طرح توریسم گردی در کرج تدوین می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح امروز طی نشستی با بیان اینکه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مرزهای کشور به روی گردشگران باز کرده است، گفت: اکنون باید از این ظرفیت برای تبلیغ و ترویج صنعت گردشگری در منطقه استفاده کنیم.

قاسم پور اجرای طرح تبلیغات گردشگری شهرهای کرج را در دستور کار مدیران شهری قرار داد و گفت: این هنرمدیران شهری است که با بستر سازی مناسب جذب گردشگر و توریست را در استان البرز که مسیر بیش از ۱۴ استان مواصلاتی کشور است فراهم نمایند.

وی تابلوهای سطح شهر و مسیرهای جاده ای منتهی به کلانشهر کرج را یکی از ظرفیت ها برای معرفی و جذب توریسم و گردشگر خواند و افزود: تا به امروز هیچ برنامه مدونی در رابطه با صنعت گردشگری در مرکز استان البرز ارائه نشده است و تمامی طرح ها نیز به نوعی فصلی و مقطعی بوده‌اند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه ایده ها و راهکارهای جذب گردشگر یک سرفصل است و در کنار آن ایجاد بسترهای گردشگری نیز مولفه مهمی در ترغیب مسافران محسوب می‌شود، بیان کرد: چهارمین مسیر گردشگری کشور از کرج می‌گذرد و تا به امروز نیز بعنوان یک مسیر عبوری به آن نگریسته ایم در حالی که بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری از جمله سد، پیست، رودخانه، طبیعت بکر و.. در دل این مسیر و روستاهای آن نهفته است که با ایجاد ساز و کارهای مناسب بنحوی که طبیعت آسیب نبیند باید از این ظرفیت ها برای رونق گردشگری و ایجاد درآمدهای پایدار بهره‌مند شویم.

وی افزود: رونق گردشگری در این منطقه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را به همراه خواهد داشت و بسیاری از عقب ماندگی‌های سال‌های قبل را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا