Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
واکنش به خبر استخدام غیر قانونی در شهرداری خرم‌آباد/ شهردار تکذیب کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

واکنش به خبر استخدام غیر قانونی در شهرداری خرم‌آباد/ شهردار تکذیب کرد

خبرگزاری برگزیده های ایران لرستان، امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر استخدام سه نفر در شهرداری خرم‌آباد منتشر شد، خبری که واکنش زیادی را به دنبال داشت. بسیاری در فضای مجازی استخدام این افراد را غیر قانونی دانسته و خواستار پاسخگویی شهرداری در این خصوص شدند.

 بنا بر پیگیری‌های خبرنگار برگزیده های ایران سه نفر با هویت مشخص به اسامی «ح.ص، ا.م و آ.ن» به استخدام شهرداری درآمده‌اند که در مورد نحوه استخدام آنها چیزی مشخص نیست.

به منظور بررسی واقعیت ماجرا با شهردار و نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت‌وگو کرده‌ایم.

استخدام جدیدی در شهرداری نداشتیم

سعید فتوحی در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر استخدام چند نفر در شهرداری گفت: برخلاف خبر منتشر شده هیچ استخدام جدیدی در شهرداری نداشته‌ایم.

وی افزود: سه نفری که نامشان آورده شده، دو نفرشان  نیروی شرکت شهرداری و یک نفر هم نیروی رسمی شهرداری است.

شهردار خرم‌آباد گفت: دو نفر از نیروها بنابر رأی دیوان بازگشت به کار داده شده و ما اصلا نمی‌توانیم در مقابل رای دیوان مقاومت کنیم زیرا منجر به برخورد با مدیر  شهرداری و انفصال از خدمت می‌شود.

فتوحی افزود: یک نیروی دیگر هم که طبق نامه اداره کار بازگشت داده شده است.

وی تاکید کرد: هیچ استخدام و کار غیر قانونی انجام نشده و ما طبق رای دیوان و اداره کار عمل کرده‌ایم، از طرفی من نمی‌توانم با قطع نان افراد موافقت کنم.

شهردار خرم‌آباد گفت: متاسفانه برخی به دنبال خراب کردن من هستند در حالی که من تاکنون هیچ استخدام و یا کار غیر قانونی انجام نداده‌ام.

حکم دیوان اجرا شده است

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز با تاکید بر اینکه شورای ششم فسادستیزی و رانت ستیزی را در دستور کار خود دارد، گفت: شهرداری هم یک سری تکالیف قانونی دارد و ما هم تابع قانون هستیم.

مجید دریکوند افزود:  راجع به این خبر که نفراتی  ظرف یکی دو روز گذشته‌ به استخدام شهرداری درآمده‌اند هم اصل موضوع که منتشر شده اشتباه است.

وی ادامه داد: سه نفری که اشاره شد از نیروهای مجموعه شهرداری بوده‌اند که به دلایلی از شهرداری جدا شده‌اند و هیچ حکمی مبنی بر منع بکارگیری آنها وجود ندارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: حالا همین افراد احکام دیوان و اداره کار را برای بازگشت به کار دارند و در همان شرکت مشغول شده‌اند، یعنی وضع استخدامی آنها تغییر نکرده است.

دریکوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: من از شهردار ماجرا را پرسیدم و به دلیل اعتمادی که به وی دارم  از تصمیماتش حمایت می‌کنم.

وی تاکید کرد:  اگر افرادی  مستنداتی غیر از این گفته‌ها دارند، می‌توانند در دادگاهی که رای را صادر کرده اعتراض کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما به عنوان شورا و شهرداری مادامی که حکم دادگاه بازگشت به کار این افراد است موظف به اجرای آن هستیم. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا