اخبار ورزشی

ورمزیار: فرگوسن ۲۸ دستیار داشت، کسی چیزی به او می‌گفت؟!

ورمزیار: فرگوسن ۲۸ دستیار داشت، کسی چیزی به او می‌گفت؟!

– اخبار ورزشی –

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و قهرمانی‌اش در تورنمنت اردن، اظهار داشت: هر دو تیم در نیمه نخست بااحتیاط بازی کردند و اگر ایران به گل می‌رسید بیشتر از چهار گل به این تیم می‌زد. در نیمه دوم، ایران باهوش بازی کرد و پس از اینکه گل اول را به ثمر رساند، قطری‌ها مجبور شدند جلو بکشند. همین اتفاق باعث شد اسیر ضدحملات ایران شوند و در چند دقیقه چند گل دریافت کنند.

وی در واکنش به اینکه برخی‌ اعتقاد دارند تیم ملی باید در تورنمنت یا بازی‌های سختی محک بخورد، تصریح کرد: وقتی بازیکنان دور هم جمع شده‌اند تنها چیزی که به روند پیشرفت تیم کمک می‌کند، همین بازی‌های تدارکاتی است، حالا ممکن است بازی‌ها سخت باشد یا آسان‌تر. مهمتر از هر چیزی کنار هم بازی کردن ملی‌پوشان کنار یکدیگر است تا هماهنگی و هارمونی تیم بالا برود.

رشیدی: نمایش ایران در نیمه دوم دیدار مقابل قطر عالی بود/ باید عیار تیم ملی را در بازی با ژاپن دید

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقادها از تعداد زیاد دستیاران امیر قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی گفت: برخی‌ با این انتقادها دنبال حاشیه هستند! الکس فرگوسن هم در تیم منچستریونایتد ۲۸ دستیار داشت، آیا کسی چیزی به او می‌گفت؟ برخی مربیان هم هستند که فقط یک دستیار دارند. باید کیفیت کار و تیم را دید تا اینکه به این مسائل حاشیه‌ای پرداخت.

ورمزیار درباره تقابل استقلال با هوادار در هفته ششم لیگ برتر خاطر نشان کرد: بیشتر بازیکنان استقلال در این مدت یا در اردوی تیم امید بودند یا تیم ملی و خیلی کنار هم تمرین نکرده‌اند، به همین دلیل بازی با هوادار سخت است. امیدوارم استقلال در این بازی برنده از زمین خارج شود تا به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا