اخبار ورزشی

قهرمانی تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی اردن

قهرمانی تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی اردن

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در پایان این مسابقات، پویا رجعی در وزن ۴۱ کیلوگرم، امیرمحمد فریدونی در وزن ۶۲ کیلوگرم، سام محمدی در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال طلا، بنیامین خزلی در وزن ۳۸ کیلوگرم. محمدحسین رحیم آبادی در وزن ۴۴ کیلوگرم، رضا کریمی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال نقره، آرمین قولی گله در وزن ۴۸ کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۶۸ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی نیز ایران با ۱۸۵ امتیاز قهرمان شد و تیم های قزاقستان و قرقیزستان به ترتیب با ۱۷۸ و ۱۵۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۳۸ کیلوگرم  بنیامین خزلی در دور نخست مقابل حریف سوریه ای به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر عبدالشکور نورگلدیف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. خزلی در این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۳ مغلوب عبدالعزیز مونینوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۴۱ کیلوگرم پویا رجعی  در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۴ رامی اسماعیلی از عراق را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر وارون سونکار از هند را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رجعی در دیدار پایانی با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی آکتان اسنتوروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن  ۴۴ کیلوگرم محمدحسین رحیم آبادی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۵ پرانجل کانگرا از هند را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ مقابل علیخام عبدیرسولوف از قرقیزستان به برتری دست یافت و به دیدار فینال راه یافت. رحیم آبادی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل دمیر اوتایف از تاجیکستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین قولی گله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب دیاز ماراتوف از قزاقستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار بوروبای ماملیانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم: ابوالفضل محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر عابد طالح از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب امیر امیلوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار مقابل دمیر آکان از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم مصطفی حسینوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ آکتیلک سادیروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ساحیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار مقابل عزیزبک بارلیکبایف از ازبکستان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۶۲ کیلوگرم امیرمحمد فریدونی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ از سد آنجو از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ اوگابک عسکرعلیف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. فریدونی در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۳ مرلان میربکولی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۸ کیلوگرم محمد کاظمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر آلا عبدالباری از اردن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب اصیل بک دولتبکوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. کاظمی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر یوسف المغرابی از عربستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که به صورت دوره ای برگزار شد، رضا کریمی سرمیدانی در مبازه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آدلیت تویشی از قزاقستان را مغلوب کرد و در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل جاد عبدالقادر از اردن به برتری دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه ۱ بر ۱ از سد علیشیر روزیمادوف از تاجیکستان گذشته و به مرحله نیه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ سوهامراج موری از هند را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل علیشیر روزیمادوف از تاجیکستان با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم: سام محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر سعیدمیر نعمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نوربک عبدامیتوف از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ آیانبک ایبرالیف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۱۸۵ امتیاز ۲- قزاقستان ۱۷۸ امتیاز ۳- قرقیزستان ۱۵۶ امتیاز ۴- ازبکستان ۱۴۴ امتیاز ۵- هند ۱۳۰ امتیاز ۶- تاجیکستان ۱۱۴ امتیاز

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا