کهگیلویه و بویراحمد

۱۳ آبان نماد بزرگ و تاریخی مبارزه با استکبار جهانی توسط ایران اسلامی

یه گزارش برگزیده های ایران از گچساران علیرضا اتابک در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی با هم‌تعامل داشته و در راه خدمت به مردم گام بردارند .

وی بیان کرد: تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی نیروهای نظام‌مقدس جمهوری اسلامی هستند و به عنوان خادم ملت در دولت حضور داشته و باید رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: نباید هیچ چیز تعامل بین دستگاه های اجرایی را کم کند و مدیران بدانند تا آخرین لحظه که در پست خود قرار دارند باید به مردم خدمات ارائه دهند.

اتابک عنوان کرد: نظام‌ جمهوری اسلامی ایران‌دشمنان قسم خورده ای دارد که از هر روزنه ای برای ایجاد نفوذ و رسیدن به هدف های شوم خود استفاده می کنند‌

وی گفت: دشمنان و مستکبران جهانی بدانند خونهای بسیاری بر ای انقلاب اسلامی و آرمان های آن از سوی مردم هدیه شده و مناسبت های مهمی نیز بااین خونها در تاریخ رقم خورده است.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان‌ نماد بزرگ‌مبارزه با استکبار جهانی می باشد که با غیرت مثال زدنی جوانان ما رقم خورده و باید این‌مناسبت را گرامی داشت.

اتابک بیان کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی پروژه ها و پیشرفت و تخصیص اعتبارات آنها را بررسی و به فرماندار ی اعلام کنند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، افزود: امروزه ما بایک‌جنگ نرم روبرو هستیم و باید آمادگی کامل را با آن در تمام حوزه ها و حالت ها داشته باشیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: ادارات باید تمام کارمندان خود را که تا کنون واکسن دریافت نکردند برای تزریق معرفی کرده تا هر چه زودتر واکسناسیون آنها انجام شود.

اتابک اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و امکان بارش های باران دستگاه ها آمادگی لازم را جهت هر گونه پیشامد داشته باشند.

وی گفت: باید فرزندان و خانواده شهدا بیشتر از همیشه مورد کرامت قرار گرفته تا دیگر شاهد اتفاق دلخراشی در این‌خصوص نباشیم زیرا خانواده شهدا و جانبازان بر گردن‌ما حق بزرگی دارند.

 

 حجت الاسلام امین حجازی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: باید ۱۳ آبان و ۱۹ آبان را با رعایت دستورالعمل ها آین دو رویداد مهم را بزرگ بشماریم.

وی بیان کرد: انسان باید ایمان به خالق داشته باشد زیرا کسی عالم راحل و مدیریت و تحت نظر دارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دوربین‌مخفی خالق خیلی قوی تر از دوربین‌های پیشرفته دست انسان می باشد پس بدانید تمام اعمال ضبط خواهد شد.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه انسان باید پی به تفاوت خود با دیگر مخلوقات ببرد، عنوان کرد: انسان باید بتواند حکومت را به عقل داده و از این نعمت خود به خوبی و در راه رضای خدا استفاده کند.

وی گفت: با خدا معامله کنید تا دنیا آخرت را داشته باشید

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا