اخبار روز

تکذیبیه کذب سلاح ورزی بعد از برکناری قطعی

تکذیبیه کذب سلاح ورزی بعد از برکناری قطعی

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برگزیده های ایران، بالاخره پس از چهار ماه تاخیر، جلسه نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ظهر امروز با حضور اعضای این شورا شامل وزیر صمت به عنوان رئیس شورا، وزیر اقتصاد، وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان ملی استاندارد و سه نفر از اعضای اتاق بازرگانی برگزار شد و پس از بررسی ابعاد مختلف این ماجرا و تخلفاتی که در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران انجام شد، صورتجلسه ابطال انتخابات تنظیم و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

اما حسین سلاح ورزی که ظاهرا از صدور این رای عصبانی است، طبق رویه سابق خود که با عجله خبرها را تکذیب می کند، این بار هم با انتشار توئیتی ضمن اعلام ناقص برخی اتفاقات در جلسه امروز، خبر برکناری خود را تکذیب کرده است.

در حالی سلاح ورزی رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت برای ابطال انتخابات اتاق بازرگانی را تکذیب می کند که اولاً شانی در تکذیب این خبر ندارد چرا که قاعدتا کسانی که به ابطال این انتخابات رای دادند می توانند چنین رایی را تکذیب کنند.

البته آقای سلاح ورزی در تکذیب کردن اخبار درست سابقه درخشانی دارد و پیشتر متن استعفای خود از ریاست اتاق بازرگانی را هم که در رسانه ها منتشر شده بود، تکذیب کرد ولی بعداً مشخص شد که چنین متن استعفایی را نوشته ولی با فشار اطرافیان پس گرفته است.

نگفتن همه ماجرا شگرد قدیمی امثال آقای سلاح ورزی هست تا مثلا بخواهند ماجرا را به نفع خود رقم بزنند. خبرهای تکمیلی برگزیده های ایران از جلسه امروز که به صورت ناقص از سوی سلاح ورزی روایت شده، حاکی است، دو نفر از اعضای دولتی شورای عالی نظارت پس از اینکه در داخل جلسه رای قطعی خود به ابطال انتخابات اتاق بازرگانی را اعلام کردند، به دلیل مشغله مهم دیگری مجبور به ترک جلسه شدند. در پایان جلسه هم صورتجلسه ابطال انتخابات تنظیم و مصوب شده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا