سمنان

خروجی پژوهش‌ها باید کاربردی باشد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در جلسه شورای پژوهش استانداری سمنان اظهار کرد: مدیریت بهره‌وری همواره یکی از چالش‌های جدی در نظام اداری بوده است که ما باید با اجرای طرح‌های پژوهشی مناسب و کاربردی، در راستای تقویت آن گام برداریم.

وی افزود: در حوزه مدیریت منابع انسانی با تمام پیچیدگی‌های که در آن وجود دارد، احصای شاخص‌ها اقدامی چالشی و حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم کار پژوهشی خوب، کارآمد و کاربردی تدوین و سپس داخل مجموعه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیاده‌سازی شود و در ادامه بتوان آن را به سایر دستگاه‌ها تعمیم داد.

منصوری با تأکید بر اینکه ارزیابی وضع موجود در بحث نقاط ضعف و قوت حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ما باید خروجی سیستم را پایش کنیم و ضمن اجرای طرح‌های پژوهشی مطلوب، با داده‌های موجود خروجی‌های بهتری دریافت کنیم.

وی بیان کرد: شناسایی وضع موجود بهره‌وری در سازمان و برنامه‌ریزی برای رسیدن به وضع مطلوب در قالب اجرای برنامه‌های بهبود بهره‌وری از مؤلفه‌های مورد انتظار در حوزه طرح‌های پژوهشی مرتبط با بهره‌وری در یک سیستم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: ما معتقدیم اگر کاری انجام نگیرد، بهتر از آن است که اقدامی صورت گیرد که نتوان از آن به‌صورت کاربردی بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا