مرکزی

کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی بعد از ظهر امروز در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلیل از کارگران نمونه و بسیجیان اظهار کرد: کارگران با تلاش در سنگر کارخانجات و صنایع در مسیر تأمین امنیت اقتصادی و رساندن کشور به خودکفایی و استقلال اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کنند و لذا جایگاه مهمی در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و رفع توطئه‌های آنها در جنگ اقتصادی دشمنان دارند.

وی افزود: کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران‌های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی به معنای خدمت بی‌منت به مردم و جهاد فی سبیل الله است، گفت: کارگران با ایثار و مجاهدتی که در سنگرهای اقتصادی دارند بسیجی واقعی هستند و باید شاخصه‌های فرهنگ بسیجی روز به روز در جامعه تقویت شود.

عبدی تأکید کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه یک ضرورت مهم است که باید از طریق مختلف پیگیری شود و یکی از این ارزش‌ها فرهنگ بسیجی است که باید در تمام بخش‌های کشور حاکم شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به تفکر و روحیه بسیجی است چراکه می‌داند مشکلات کشور با فرهنگ و تفکر بسیجی رفع می‌شود و لذا امروز همه وظیفه داریم ضمن سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکر بسیج، این ارزش را در جامعه به خوبی ترویج دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید عزیز است و باید از این نعمت الهی به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم و لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و عملیات روانی علیه ارزش‌های اسلامی و منافع مردم بود.

شهدای جامعه کارگری الگوی رفتاری کارگران در جنگ اقتصادی هستند

غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در جمع کارگران واگن پارس اراک گفت: دفاع مقدس تثبیت‌کننده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بود و ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاهی از تمام ارزش‌های اسلامی و معارف دینی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی مهمترین شاخصه پیروزی دفاع مقدس بود و بسیج در طول این سال‌ها نشان داده پای‌کار انقلاب و مردم است و حضرت امام(ره) با ابتکاری که در تشکیل بسیج داشتند انقلاب اسلامی را در برابر حوادث مختلف و توطئه‌های دشمنان بیمه کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه امروز بسیج مایه دلگرمی و امید مردم در نظام است، گفت: بسیج علاوه بر خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب اسلامی گره‌گشای مشکلات است و بسیج ثابت کرده نسخه کارآمد برای رفع مشکلات کشور است.

کریمی ادامه داد: بسیج از دفاع مقدس و جهادهای سازندگی، علمی، فرهنگی تا رفع فتنه‌های گوناگون در نظام اسلامی همواره موفق عمل کرده و هرکجا که فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی حاکم شده موفقیت‌های بزرگ کسب شده که این درس بزرگی برای مقابله با مشکلات کشور و مدیریت است که باید مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت که با تأسی از ستاد کنگره شهدای استان مرکزی انجام می‌شود سرکشی از اقشار مختلف استان است که با توجه به اهمیت قشر کارگران دیدار با کارگران و بسیجیان عزیز کارخانه واگن پارس در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی بیش از ۲۶۸ شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، گفت: امروز جامعه کار و کارگری استان با تأسی از سیره و رفتار این شهدای عزیز در سنگر تولید به مردم و نظام اسلامی خدمت‌رسانی می‌کنند و الگوی کارگران در جنگ اقتصادی برای مجاهدت همه‌جانبه شهدای کارگری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: تلاش کارگران در سنگر تولید همانند جهاد فی سبیل الله است چراکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و تولید کشور هستند و کارگران با حضور خود در این سنگر نقش مهمی در رفع توطئه‌های آنها انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا