سیاسی

هشدار رئیس ستاد انتخابات کشور به مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۲

هشدار رئیس ستاد انتخابات کشور به مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۲

سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در نشستی با رؤسا و اعضای ستاد انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور که به صورت سمینار آنلاین برگزار شد، افزود: هرگونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات کشور است.

وی ادامه داد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رأی مردم امانت است و به همین منظور رؤسای ستاد انتخابات استان‌ها باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

انتخابات در این استان الکترونیکی برگزار می شود /دبیر ستاد انتخابات: عوامل اجرایی باید به قانون جدید انتخابات اشراف داشته باشند

با این ۵ سند هویتی می توانید رای دهید /پایان ارسال پیامک وضعیت صلاحیت داوطلبان مجلس

انتخابات الکترونیکی در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟

رییس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: متولی و مجری اصلی انتخابات، مردم هستند و برای افزایش نقش آفرینی مردم در انتخابات در بخش‌های نظارت‌های مردمی برنامه ریزی صورت گرفته است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است و ان شاءالله شاهد یک حماسه ماندگار توسط ملت عزیز و بزرگ ایران خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

۲۷۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا